لیلی رز رز دپ در کنار تریلر «گرگ» در کنار جورج مک کی بازی می کند

لیلی رز دپ از “دیسفوری گونه” رنج می برد و معتقد است که در آخرین فیلم خود یک گربه وحشی است که در بدن یک زن گیر کرده است ، گرگبه تریلر پروژه جدید امروز پس از نمایش در اوایل ماه جاری در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو منتشر شد.

که در گرگ، دپ در کنار او بازی می کند 1917s جورج مک کی نقش جیکوب را بازی می کند ، مردی که از “دیسفوری گونه” نیز رنج می برد و خود را یک گرگ می داند. جیکوب برای درمان این اختلال به یک کلینیک می رود ، جایی که او با گربه وحشی دپ آشنا می شود و رابطه شروع می شود.

نویسنده و کارگردان فیلم ، ناتالی بیانچری ، اخیراً در مورد الهام خود از این فیلم صحبت کرده است گرگ با سیم مستقل. او می گوید: “من می خواهم طرف عقلانی و احساسی را که به نظرم جالب است ، بگیرم و این بدان معنی است که احساس می کنی به پوست های مختلف تعلق داری؟” “که بدیهی است بسیار موضوعی است و برای استفاده از کلمه مخوف ، احساس جهانی است. و ، فکر می کنم تا حدودی ، هر یک از ما به دلایل مختلف احساس می کنیم. ”

تریلر این فیلم تنها یک روز پس از اعلام حضور دپ در پروژه آینده The Weeknd برای شبکه HBO منتشر می شود ، بت در کنار خود خواننده

گرگ 3 دسامبر در سینماها اکران می شود.