آشکار شدن نان تست نمک ویکتوریا بکهام باعث ایجاد بروهها شد

تصور کنید بکهام ها در رستورانی لوکس در لندن شام می خورند. آنها احتمالاً دور میز در Chiltern Firehouse نشسته اند و همه غذاهای لذیذ را سفارش می دهند – استیک ، شاید خاویار ، نوعی تارتار ، درست است؟ فقط بهترین برای بکهام ها. حالا ، آن تصاویر را پاک کنید و در عوض ، یک تکه نان تست را در بشقاب ویکتوریا بکهام بگذارید – اوه ، و نمک را فراموش نکنید.

بکهام به River Café گفت: “برای اکثر رستوران ها ، من احتمالاً بدترین کابوس آنها هستم.” جدول 4 پادکست اخیراً این خواننده خودخوانده اذعان کرد که وقتی صحبت از غذا به میان می آید ، او بسیار خسته کننده است و غذای او فقط شامل دو ماده ساده است. “من نان تست سبوس دار با نمک روی آن را دوست دارم.”

“این چیزی است که حاوی کربوهیدرات است ، اینطور نیست؟” او ادامه داد این کربوهیدرات است که به شما احساس آرامش می دهد و من نمک را دوست دارم. چه می توانم بگویم؟”

هوم ، معلوم نیست که ساندویچ نمک با صورت باز در منوی La Scene یا Le Crocodile باشد-دو رستوران که بکهام به آنها گفت بازار هارپرز او دوست دارد رفت و آمد کند-اما چیزی به ما می گوید که اجازه سفارش خارج از منو را دارد.

اینترنت ، همانطور که هست ، کمی گیج شده و در برخی موارد با لذت گناه آور بکهام از بین رفته است (“یکی از کاربران توییتر می گوید” Posh Spice اعتراف می کند که کربوهیدرات مصرف کرده است؟ “) ، اما رسانه های خارجی روزهای بیشتری را سپری می کنند. با آن. مجریان برنامه صبحگاهی استرالیا امروز تصمیم گرفت صبح را با خوردن نان تست شور در هوا شروع کند. یکی شکایت کرد: “مثل این است که یکی از آن Weet-Bix را خشک بخورید … بزاقم تمام شده است.” اگرچه ، یکی دیگر اعتراف کرد که “در واقع بسیار خوشمزه است”.

نگران نباشید ، بکهام غذاهای مورد علاقه دیگری نیز دارد. او همچنین عاشق سبزیجات بخارپز با سرکه بالزامیک است.