اولین حضور جیک جیلنهال و دوست دخترش ژان کادیو در فرش قرمز

جیک جیلنهال و مدل Jeanne Cadieu سرانجام همه چیز را شب گذشته هنگامی که با هم پس از تقریباً سه سال آشنایی روی فرش قرمز قرار گرفتند ، کاملاً رسمی کردند. این دو به خواهر جیک ، مگی و همسرش ، پیتر سارسگارد ، در اولین نمایش فیلم آینده مگی در جشنواره نیویورک ملحق شدند ، دختر گمشده.

جیلنهال 40 ساله و کادیو 25 ساله ابتدا در دسامبر 2018 با یکدیگر ارتباط برقرار کردند و در حالی که در حال حرکت در پاریس دیده می شدند. از آن زمان ، آنها در مورد رابطه خود بسیار محرمانه عمل می کنند و به طور جداگانه در هر فرش قرمز که به طور همزمان در آن شرکت کردند قدم می زنند ، از جمله Tonys آخر هفته گذشته. با این حال ، در نهایت ، این دو در حمایت از خواهر جیک دور هم جمع شده اند و به نظر می رسد که چهار نفر زمان خوبی را روی فرش قرمز بگذرانند. در مقطعی ، مگی حتی این زوج را در آغوش شیرین خود قرار داد و ظاهراً تأیید خواهر بزرگ را از کادیو تأیید کرد.

پس از پوشیدن کت و شلوار صورتی برای Tonys در آخر هفته گذشته ، جیک به بازی خود ادامه داد و چهارشنبه شب کت و شلوار مخمل سبز تیره Bottega Veneta را انتخاب کرد. این ظاهر در کنار خواهرش ، که از کت و شلوار مخملی آبی Fendi استفاده می کرد ، لوکس به نظر می رسید. در همین حال ، کادیو همه چیز را در یک لباس یقه یقه ای مشکی و چکمه های نوک مربعی ساده نگه داشت.

تیلور هیل/FilmMagic/گتی ایماژ

جیمی مک کارتی/سرگرمی گتی ایماژ/گتی ایماژ