ردیاب آهنربایی پلیسی NG3000 با 1 سال شارژ – نیکان جی پی اس

این ردیاب دارای هشت آهنربای 2 لایه قوی و با میزان شارژدهی بالابه مدت 12 ماه تمام در حال کار و 18 ماه به صورت آماده به کار می باشد.این دستگاه ردیاب از یک باتری 30000 میلی آمپری استفاده کرده که این این میزان شارژ را براورده میکند.این محصول دارای کیفیت بسیار بالا (ساخت تایوان) و اندازه مناسب می باشد.امکانات بیشتر جی پی اس NG3000 در زیر توضیح داده شده است. این ردیاب ها می تواند به راحتی و با سرعت در هر مکانی نصب گردد. طول عمر باتری در ردیاب های مغناطیسی یا آهنربایی معمولاً بین 5 الی 8 هفته می باشد.

در مقابل هزینه ناچیزی که بابت خرید یک ردیاب پرداخت می کنید، امکانات و کاربرد های زیادی دریافت خواهید کرد. اقدام به معرفی بهترین انواع ردیاب خودرو نموده است. به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی از زیر خودرو ، حتی در شدید ترین تکان ها کنده نخواهد شد. وجود آهنربای قوی به شما این اطمینان را می دهد که احتمال افتادن دستگاه ردیاب در دست انداز ها و چاله های جاده در حد صفر می باشد. همچنین این ردیاب ها نیازی به نصب ندارند و با در صورت داشتن باطری با شارژدهی بالا کار را برای شما راحت می ردیاب آهنربایی قوی کنند.

لازم است این نکته را هم در نظر داشته باشید که این دستگاه فقط مختص خودرو نمی باشد. ?امکان توانایی ردیابی خودرو بر روی انواع گوشی های همراه اندرویدی و آی او اس بدون ایجاد محدودیت در بخش برد GPS. مصرف باتری در این ردیاب های آهنربایی 20روز شارز بسیار پایین است. در دسته بندی کلی ردیاب ها به دو دسته با سیم کشی و بدون سیم کشی تقسیم می شوند. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در بعضی مواقع نیاز ضروری به شنیدن صدای محیط خاصی را داشته باشید، با مخفی کردن این دستگاه شنود در محل مورد نظر می توانید به راحتی از راه دور صداهای محیط را شنود نمایید.

?ردیاب آهنربایی 20 روز شارژ می تواند لرزش را تشخیص داده و صدای محیط اطرافش را بشوند. همچنین با استفاده از سنسورهای جدیدی که روی دستگاه قرار گرفته میزان مصرف باتری به طور چشمگیری کاهش داده است. 7. ✳️دارای سنسورهای حساس به حرکت جهت استفاده بهینه از باطری، در حالت ایستاده دستگاه از حالت active به حالت passive تغییر میکند تا انرژی باطری ذخیره نماید. از ردیاب های شخصی برای حفاظت از افراد ، گاو صندوق ها ، کیف و هر وسیله ای که در معرض دزدیده شدن و یا گم شدن می باشد استفاده می کنند. خواهید دید که پس از خرید و تهیه ردیاب خودرو، استفاده از امکانات گسترده آن شما را راضی و خوشنود می کند.