درمارولر چیست و چه فوایدی برای پوست دارد؟

برای شروع پس از انتخاب سایز مناسب ابتدا موضع را تمیز و درمارولر را در جهت افقی، عمودی و مورب روی ناحیهی مورد نظر میکشید. درمارولر با اندازه سوزن ۰٫۵ – ۰٫۱ میلی متر بدون درد است و صدمه ای به پوست شما نمیزند و برای پوستهای حساس مناسب است.

در سالهای اخیر پزشکان استفاده از درمارولر تیتانیوم را بیشتر توصیه میکنند و بهتر است هر ۶ الی ۱۲ ماه یک بار سوزنها تعویض شوند. همزمان برای اثر بخشی بیشتر میتوان از کوکتلهای مزوتراپی مختلف استفاده کرد. چند سالیست که برای جوانسازی و لایه برداری عمیق پوست از روشی به نام میکرونیدلینگ استفاده می شود.این روش در کنار ایمن بودن خود ، کارایی بالایی نیز نشان داده است این روش در سالن ها و کلینیک های زیبایی بسیار رایج است ولی اگر می خواهید که در خانه این روش را با هزینه خیلی کمتر روی پوست خود امتحان کنید به درمارولر ZGTS اصل نیاز دارید ، این دستگاه یک دستگاه نیکرونیدلینگ خانگی و سبک است که دارای تعداد زیادی سوزن های بسیار نازک و ظریف از جنس فلز تیتانیوم است که مانند یک غلتک کوچک عمل میکند که دور تا دور سر آن را سوزن های بسیار ریزی پوشانده است .

سوزن ها می توانند مقدار کلاژن سازی پوست را تحریک کنند ولی تا به حال بهترین اندازه سوزن معرفی نشده است. درمارولر اسکیناوو 5 در 1 ، یکی از بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های میکرونیدلینگ 5 کاره می باشد که برای درمان بسیاری از مشکلات پوستی از جمله افزایش کلاژن سازی و شفاف سازی پوست ، از بین برنده و جلوگیری از چین و چروک، درمان جای جوش و زخم و اسکار جراحی، بهبود کشیدگی ها و خطوط پوستی، از بین برنده تیرگی و پف زیر چشم و بهبود لک و تیرگی پوست مورد استفاده قرار می گیرد.

بعضی دیگر از مشکلات شامل کشیدگی پوست، خستگی ، سوختگی ، کبودی و زخم می باشد. این روش در کاربرد هایی مانند ترمیم اسکار اکنه و یا اسکار سوختگی و ترک های پوستی بسیار نتیجه بخش است . درمارولر یکی از محصولات جدیدی است که در این راستا طراحی و به بازار ارائه شده است. بهتره قبل از انجام این روش اطلاعات کاملی در رابطه با اون کسب کنید و پوستتون رو برای دریافت این روش درمانی آماده کنید. توجه داشته باشید این دستگاه کاملا شخصی می باشد و پس از هر بار استفاده باید با الکل ضدعفونی شود.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد درمارولر رویش مو لطفا به بازدید از وب سایت ما.