ردیاب حیوانات را دقیق بشناس! ردیابی دام

اینگونه از ردیابها با تمرکز عمیق بر وضعیت سلامت حیوانات، هر چیزی که مرتبط به اوضاع سلامت دام و یا حیوان خانگی باشد را نشان دادن میدهد.همهی حرکات آنها از استراحت تا فعالیت زیاد، بهعلاوه نبض و تنفس و… یک ردیاب حیوان خانگی جی پی اس دار عمدتا مکان دقیق حیوان خانگی شما را ردیابی می کند.

هر دو مورد برای مراقبت از سلامت و امنیت حیوان خانگی شما مفید خواهند بود. بنابراین ردیاب حیوانات باید سبک و کم حجم باشد تا باعث ایجاد حساسیت و آزار حیوان نشود و در هر نقطه ای از بدن حیوان نیز قابل نصب باشد. منطقه امن می تواند چند خیابان یا یک محله در نزدیکی زندگی خودتان باشد. اگر حیوانی دارید که استاد فرارکردن است، هنوز هنر حیوان خانگی بودن را درک نکرده است، می دانید که چقدر مهم است که بدانید حیوان خانگی شما اصلا کجاست. اگرچه باید قلادهای را به گردن او ببندید که شاید این کار برای شما چندان خوشایند ردیاب حیوانات خانگی نباشد.

پس ردیابی را انتخاب کنید که اگر حیوان خانگی شما از منطقه امن خارج شد یا در ساعات مشکوک حرکت کرد، هشدارهای فوری را برای شما ارسال کند. دستگاه ردیاب حیوانات ایران جی پی اس با باطری داخلی تا 8 روز آماده به کار است و مکان دقیق حیوان مورد نظر را به شما اطلاع می دهد. همچنین این ردیاب ها ضد آب بوده و در هر شرایط و مکانی می توانند ردیابی کنند. استفاده از ردیاب و مکان یاب های آنلاین با قابلیت مشاهده آنلاین مشخصات حیوان در حال ردیابی، امکان محدود کردن محیط جغرافیایی با کمک فناوری Geofence و همچنین ردیابی لحظهای با کمک نرم افزار موبایلی این ردیاب ها امکان پذیر است.

این نوع ردیاب قابلیت استفاده بهعنوان ردیاب شخصی افراد و انواع اتومبیلها را داراست. این ردیاب دارای میکرفون بوده و می توانند صدای محیط اطراف را شنود کنند. برخی از دستگاه ها دارای کد QR هستند، که در صورت پیدا شدن حیوان توسط یک فرد غریبه می توانند اطلاعات تماس مالک را نمایش دهند.