راه های سرگرم کننده برای جشن گرفتن ماه میراث

[Updated August 2022]

سپتامبر، ماه میراث است و ما راه‌های فوق‌العاده‌ای برای جشن گرفتن فرهنگ غنی و متنوع آفریقای جنوبی گردآوری کرده‌ایم. به ما بپیوندید تا اسطوره‌های خوسا، هنر ظالمانه، بابونه Namaqualand و مکان پیدا کردن خوشمزه‌ترین کوتاها را بررسی کنیم.

یک تعمیر فرهنگ را در Zeitz MOCAA دریافت کنید

با حسن نیت از zeitzmocaa از طریق اینستاگرام

این موزه هنر معاصر که تازه از تعطیلات آخر هفته افتتاحیه پر زرق و برق خود است، به همان اندازه که نمای بیرونی آن نشان می دهد در داخل جالب است. این معماری که توسط معمار مشهور بریتانیایی که برای ساخت دفاتر جدید گوگل سفارش داده شده است، طراحی شده است، این معماری با پلکان های مارپیچی دراماتیک و پژواک ساگرادا فامیلیا مسحور کننده است. مجسمه اژدهای غول پیکر نیکلاس هلوبو همه مورچه ها منتظر من هستند هست غذای اصلی در این موزه حیرت انگیز با بیش از 80 فضای گالری که شامل آثار ناندیفا منتامبو، هنرمند کنیایی، سیروس کاریبو و ویلیام کنتریج و بسیاری دیگر می شود. موزه هنر معاصر Zeitz آفریقا در کیپ تاون همان چیزی است که مرکز پمپیدو در پاریس است.

کیوریتور و مدیر ارشد، مارک کوتزی، به گاردین گفت که موزه “از نظر جغرافیایی در کیپ تاون واقع شده است اما با همه 54 ایالت آفریقایی گفتگو دارد”.

ورود رایگان برای همه کودکان زیر 18 سال و 210 ریال برای هر بزرگسال. با این حال، ورود برای شهروندان آفریقایی هر چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 1 بعد از ظهر رایگان است (شناسنامه آفریقای جنوبی یا پاسپورت آفریقایی خود را همراه داشته باشید). در هر روز در طول ماه تولد خود به آنجا بروید، اما یک کارت شناسایی معتبر آفریقای جنوبی یا پاسپورت آفریقایی همراه داشته باشید و سپس می توانید از یک تولد جادویی در میان شاهکارهای خلاقانه لذت ببرید.

Zeitz MOCAA از سه شنبه تا یکشنبه از ساعت 10:00 تا 18:00 باز است. لطفا توجه داشته باشید که دوشنبه ها تعطیل است.

ماه میراث

با حسن نیت از @ZeitzMOCAA از طریق فیس بوک

قدرت گل – یک سفر جاده ای به عزیزم داشته باشید

هر بهار حومه ساحل غربی در شورش بابونه های Namaqualand فوران می کند. از این مزارع زیبا با رنگ های زنده دیدن کنید و آلبوم عکس خود را با عکس های زیبای خود در میان طبیعت زیبا پر کنید! حتماً باید کمی سفر جاده ای داشته باشید، چند ساعتی در ساحل بروید تا از جشن های بهاری لذت ببرید.

همچنین بخوانید : بهترین نقاط برای دیدن گل های بهاری

در این روز میراث، همه غذاهای آفریقای جنوبی را امتحان کنید

مطمئن شوید که میراث آفریقای جنوبی را با ردیابی غذاهای مورد علاقه آفریقای جنوبی جشن بگیرید!

  • بیلتونگ: این میان وعده مورد علاقه آفریقای جنوبی کم است. می توانید آن را در همه جا پیدا کنید، از پمپ بنزین، سوپرمارکت ها، کافه ها گرفته تا قصابی ها و غیره.
  • Vetkoek: این کوفته های خمیر سرخ شده اغلب با گوشت چرخ کرده خوشمزه پر می شود و می توانید آن را در مکان هایی مانند Woolworths تا بازارها یا رستوران هایی مانند Vetkoek Paleis پیدا کنید.
  • بانی چاو: زمانی بومی دوربان بود و اکنون در سراسر کشور محبوبیت زیادی دارد، یک وعده غذایی سخاوتمندانه از یک نان توخالی پر از کاری تند و خوش طعم است.
  • پودینگ مالوا: غذای خود را با دسر مورد علاقه آفریقای جنوبی پایان دهید. این یک پودینگ اسفنجی پخته شده است که با مربای زردآلو پر شده و روی آن سس خامه ای داغ یا کاسترد قرار داده شده است. بهشتی است!

هنگام بازدید از KwaNogqaza، زیبایی های طبیعی KZN را کاوش کنید

KwaNogqaza یا “محل بلندترین ها” یک آبشار به ارتفاع 111 متر است – یکی از نمادین ترین جاذبه های هاویک. بازدید از آن کاملا رایگان است!

به میراث خود در محل تسخیر ماندلا احترام بگذارید

این یادبود یادگاری مهم از مبارزات آزادیبخش است. آن را در R103 پیدا کنید. از نمایشگاه ها و زمان های باز سایت در وب سایت آنها به روز باشید.

همچنین یک کافه همه روزه از ساعت 09:00 تا 16:00 باز است. پس وقتی آنجا هستید ناهار و قهوه بخورید. حتی بوفه های ناهار هم وجود دارد!

ورودی برای بزرگسالان 100 R1 و برای کودکان زیر 12 سال رایگان است. پذیرش برای افراد 12 تا 18 ساله، دانش پژوهان و معلمان 30 R30 است. R60 برای دانش آموزان و افراد بالای 60 سال است. شما همچنین این فرصت را دارید که فقط با 10 ریال برای هر نفر یک تور با راهنما داشته باشید!

ویژه! بازنشستگان چهارشنبه ها 30 روپیه و افراد 18 تا 35 ساله 60 روپیه پرداخت می کنند.

به تور رایگان باغ کرستنبوش بپیوندید

از این باغ های زیبا با خانواده و دوستان برای پیاده روی، تور و پیک نیک لذت ببرید! یا خودتان این مناطق پرماجرا را کشف کنید و در این باغ جادویی گم شوید.

ورودی برای بزرگسالان 210 R90 (در صورت داشتن شناسه SA یا SADC ID 90 و برای اتباع آفریقایی 130 R50)، برای دانش آموزان 50 R30 برای افراد 6 تا 17 سال R30 و پذیرش برای افراد زیر 6 سال یا روزهای سه شنبه رایگان است، به جز در روزهای تعطیلات رسمی، برای افراد بالای 60 سال.

این باغ‌های ملی باشکوه هر روز از دوشنبه تا شنبه تورهای رایگان با راهنما از باغ را ارائه می‌دهند. مدت زمان تورها 90 دقیقه است.

در حالی که شما آنجا هستید:

  • بررسی کنید گذرگاه درخت بومسلنگ سایبان. این پیاده‌روی چوبی و فولادی کم‌تأثیر زیست‌محیطی، مسیری مجسمه‌سازی در امتداد بالای درختان با چشم‌اندازهای پانوراما از کوه‌های اطراف ارائه می‌دهد.
  • اگر خوش شانس باشید، یک جغد عقاب خجالتی را در درختان خواهید دید.
  • مسیرهای ساده و مبتدی برای پیاده روی طولانی مانند مسیر Yellowwood و Silvertree Trail وجود دارد که شما را به یک آبشار می برد.
  • در سمت چپ، در ورودی دروازه 1، یک گلخانه لذت بخش با بائوباب عظیم به عنوان قطعه مرکزی و گیاهان بیابانی و فسیل های گیاهی جذاب وجود دارد.

با ماشین به لبه آفریقا بروید

جنوبی ترین نوک آفریقا، دماغه آگولهاس، نقطه تلاقی دو اقیانوس عظیم را نشان می دهد. 150 کیلومتری شرق دماغه امید خوب، اینجا بود که دریانوردان اولیه این نوک را تعمید دادند. دماغه سوزن، دماغه سوزن. آنها به سوزن قطب نما اشاره داشتند که هیچ تفاوتی بین شمال واقعی و شمال مغناطیسی در این نقطه جادویی نشان نمی دهد.

ما دوست داریم کارهای مورد علاقه شما را برای جشن گرفتن فرهنگ غنی آفریقای جنوبی در این ماه میراث در نظرات زیر بشنویم.

فراموش نکنید که در خبرنامه ما ثبت نام کنید تا از معاملات آتی پرواز، نکات سفر و موارد دیگر مطلع شوید.


تمام اطلاعات این صفحه وبلاگ در زمان انتشار صحیح بوده و ممکن است در هر زمانی بدون اطلاع قبلی تغییر کند. Travelstart هیچ مسئولیتی در قبال از دست دادن یا ناراحتی ناشی از استفاده از اطلاعات قدیمی یا نادرست یادداشت شده نخواهد داشت.