امیلی راتایکوفسکی می گوید که به دنبال بوسه هری استایلز “به پسرها فکر نمی کند”

بسیاری از طرفداران هری استایلز (و احتمالاً برخی از امیلی راتاجکوفسکی) با نفس بند آمده منتظرند تا در مورد آنچه بین این جفت می گذرد بیشتر بدانند، پس از اینکه ماه گذشته در خیابان های توکیو لب هایشان را قفل کردند. آیا آنها قرار ملاقات دارند؟ آیا این یک مورد یک بار بود؟ اولیویا وایلد، دوست سابق استایلز و راتاجکوفسکی در مورد همه اینها چه فکر می کند؟ خوب، ما بالاخره کمی به روز رسانی داریم، زیرا راتایکوفسکی فقط در مورد وضعیت قرار ملاقات فعلی خود صحبت کرد و ظاهراً به لحظه خبرساز اشاره کرد.

یک روزنامه نگار برای لس آنجلس تایمز قبل و بعد از بوسه مورد بحث با راتایکوفسکی صحبت کرد. او اولین بار پیش از نمایش ورساچه در لس آنجلس در اوایل ماه مارس با این مدل صحبت کرد. راتایکوفسکی گفت که در آن لحظه «واقعاً به پسرها فکر نمی‌کرد»، زیرا از تعهدات دیگرش خسته شده بود. “من کار می کنم، من یک مادر مجرد هستم. من آنقدر مشغول بوده ام که فکر نکردن به آن آسان است.»

البته چند هفته بعد و با استایلز در توکیو بود. پس از این حادثه، راتایکوفسکی یک یادداشت صوتی برای خبرنگار ارسال کرد تا به روز شود. “میلیون ها چیز دیوانه کننده و نادرست در مورد روابط من وجود دارد [that are said]،” او گفت. به نظر می رسد که به احتمال زیاد، راتاکوفسکی به شایعاتی اشاره می کرد که توسط دوکسموی شروع شده بود مبنی بر اینکه او و استایلز زمانی با وایلد کمی تلاش کرده بودند، اگرچه او به صراحت به آن اشاره نکرد.

راتایکوفسکی علیرغم به روز رسانی واضح در زندگی دوستی اش، مصمم بود که هیچ چیز برای او تغییر نکرده است. او گفت: “من قطعا هنوز به پسرها فکر نمی کنم.” اما در مورد حادثه استایلز، مدل خندید: «هر چند، بله. می دانید، گاهی اوقات چیزهایی اتفاق می افتد.» به نظر می رسد که بوسه استایلز کمی هیجان انگیز بود، اما حداقل در حال حاضر، راتایکوفسکی به دنبال آن نیست که آن را چیزی بیش از این بداند.