بهترین میم های پوستر شخصیت باربی خیلی زیاد هستند

ما تصور می‌کنیم که جفت نماد نهایی راهرو اسباب‌بازی، باربی و کارگردان عزیز سینمای هنری، گرتا گرویگ، فیلمی لذت‌بخش را می‌سازند—اما در حال حاضر کاملاً با میم‌هایی که توییتر به وجود آورده است سرگرم شده‌ایم. فیلم های قبلی گرویگ مانند لیدی برد و زنان کوچک در حال حاضر فیلم های مورد علاقه توییتر هستند، اما از زمانی که اعلام شد او کارگردانی خواهد کرد باربی، ذهن محافل خاصی از افراد بسیار آنلاین شعله ور شده است و نمی دانند که چه چیزی ممکن است در فروشگاه وجود داشته باشد. این کنجکاوی امروز با انتشار اولین تریلر کامل فیلم با بازی مارگو رابی و رایان گاسلینگ بالا گرفت.

پوسترهای رسمی شخصیت‌ها که تنها چند ساعت قبل از تریلر منتشر شدند، ثابت کرده‌اند که الگوی مناسبی برای سازندگان میم هستند. این تصاویر به معرفی هر شخصیتی می‌پردازند که بازیگران ستاره‌دار بازی خواهند کرد. بیشتر (اما نه همه) باربی‌ها و کن‌های مختلف هستند، و در حالی که باربی‌ها علایق خاصی دارند (عیسی رائه رئیس‌جمهور است، در حالی که باربی هاری نف یک پزشک است)، همه کن‌ها فقط، خوب، کن هستند.

ظاهراً هر کسی که پنج دقیقه وقت خالی داشت و به فتوشاپ دسترسی داشت، امروز صبح تصمیم گرفت شخصیت خودش را تصور کند، به نحوی که همه را از مارگو مارتیندیل بازیگر محبوب (ماربی؟) گرفته تا شخصیت ترسناک کیت بلانشت، لیدیا تار (Tárbie؟) به دنیای صورتی خیالی گرویگ بچرخاند. . در اینجا، میم های اصلی و باربی مورد علاقه ما تا به امروز.