دوآ لیپا و بلا حدید به اولین تولد خای در Tune & On Trend رفتند

بلا حدید و دوآ لیپا هر دو امسال مت گالا را از دست دادند ، اما یک جشن وجود داشت که این زوج برای جهان از آن غافل نمی شوند: اولین تولد جیجی حدید و دختر زین مالک ، خای مالک. بلا و دوا که در آپارتمان گیجی در منهتن برگزار شدند ، برای انجام وظایف عمه (البته دوآ با برادر حدیدها ، انور) در ارتباط است ، حاضر شدند ، بدون اینکه از تعهد آنها به سبک خود خدشه دار شوند.

لیپا با یک ست دو تکه چهارخانه آبی رنگ متشکل از دامن چین دار و پیراهن دکمه دار تام براون وارد شد. او همچنین کیف معروف هکتور مارک را حمل کرد ، که شبیه حیوان خانگی طراح به همین نام است. با این حال ، کفش های او از بهشت ​​توسط Marc Jacobs و همکاری جدید Nodaleto بود. تاکید بر جدیدبه مجموعه کپسول فقط صبح امروز برای سفارش در دسترس قرار گرفت ، بدین معنا که لیپا باید از اولین افرادی باشد که در واقع آنها را پوشیده است.

بلا ، در عین حال ، یک دکمه سفید برش دار بزرگ را روی یک مخزن سیاه و سفید با دامن قرمز چاپ شده در Op-Art پوشیده بود. بر خلاف مت گالا ، موضوع در اینجا “مد آمریکایی” نبود – اما با هم جمع شد ، این جفت با تمام نت های قرمز ، سفید و آبی درست برخورد کردند.

عکس توسط Gotham/GC Images

بلا قبلاً به مناسبت اولین تولد خای در اینستاگرام پست گذاشته بود ، اما تعدادی عکس از داخل مهمانی را در استوری خود به اشتراک گذاشت. به نظر نمی رسید که همه اینها با تولد یکساله معمولی شما تفاوت داشته باشد (در اینجا هیچ تئاتری در سطح StormiWorld وجود ندارد) ، اگرچه Kin Euphorics ارائه شد. با این حال ، حدید همچنین نمای نزدیک از یک قسمت بسیار مهم از لباس خود را به اشتراک گذاشت: یک گردنبند پلاک طلا با نام “عمه بی”.