کری و بیگ دوباره عاشق شده اند

اولین نگاه رسمی به و درست مثل آن… بسیار پیش بینی شده بود ، حتی مهم نیست که پیش نمایش HBO Max در روز یکشنبه به معنای واقعی کلمه فقط پنج ثانیه طول بکشد. به طور اتفاقی در اواسط راه میان تیزرهای منتشر شده برای نسخه های بعدی مانند آخرین فصل های آن جانشینی و رضایت، نگاهی مخفیانه به رابطه جنسی و شهر ‘مدتها منتظر بود راه اندازی مجدد در دو صحنه به چشم می خورد. با تشکر از پاپاراتزی ها ، که از زمان شروع تولید در نیویورک در ماه ژوئیه بدون هیچ شکست و سرسختی ظاهر شده اند ، ما قبلاً می دانستیم که بیگ (کریس نوث) با کری (سارا جسیکا پارکر) دوباره متحد شده است. اما وضعیت روابط آنها مبهم باقی ماند تا آنکه به نظر می رسد تأییدی کامل بر این است که این زوج دوباره با هم هستند.

درست مثل زمان های قدیم ، بیگ و کری در آشپزخانه مشغول آشپزی هستند – یا حداقل کری درخشان و پوزخند دارد. بیگ مشغول در آغوش کشیدن او در حالی است که با موسیقی همراه می شوند و مثل همیشه راحت و زوج به نظر می رسد. علاوه بر این ، کری از حلقه ازدواج استفاده می کند ، که همیشه در سر صحنه نبود. سپس ، صحنه به چشم انداز دیگری از سعادت خانگی می انجامد: کری بیگ را که در آماده سازی مارچوبه شروع کرده است برای بوسیدن می کشد.

همه اینها در پیش بینی خط طرح طرفداران پیچ و تاب زیادی ایجاد می کند. اسکریپتی که در ماه جولای فاش شد نشان داد که ممکن است طلاقی در راه باشد ، و شایعه ساز اینستاگرام @DeuxMoi اشاره کرد که بیگ ممکن است در نهایت بر اثر سکته قلبی بمیرد. در همین حال ، پاپاراتزی ها ظهور ناگهانی ناتاشا (بریجت مویناهان) ، دشمن کری و سابق بیگ را ثبت کردند. و در عکسهای خود از کری و بیگ بالاخره ، این زوج دقیقاً خوشحال به نظر نمی رسید.

از طرف دیگر ، به نظر می رسد گروه اصلی مانند همیشه به هم نزدیک شده اند. اولین صحنه در پیش نمایش نشان می دهد که کری با شور و شوق به شخصی در شرکت شارلوت (کریستین دیویس) و میراندا (سینتیا نیکسون) اشاره می کند. کسی که کری به آن دست می زند یک راز باقی می ماند ، اما او تقریباً به همان اندازه خوشحال به نظر می رسد که در صحنه با بیگ ظاهر می شود.