اولیویا رودریگو سبک کری بردشاو را در لاس وگاس تغییر می دهد

اولیویا رودریگو سه سال و نیم با تولدش فاصله داشت که بیگ به کری گفت در فصل دوم شش ماه به پاریس نقل مکان می کند. سکس و شهر، اما این باعث نشد که خواننده 18 ساله در آخرین پست اینستاگرام خود به قسمت کلاسیک اشاره نکند. در واقع ، رودریگو لحظات کری خود را داشت ، زیرا او آخر هفته در برخی از کازینوهای لاس وگاس با برت سیاه و سفید بافتنی روی سرش می چرخید (متأسفانه سیب زمینی سرخ کرده MIA بود).

البته ، فقط در 18 سالگی ، رودریگو نمی تواند در قمار واقعی در وگاس شرکت کند ، اگرچه می تواند عکس بگیرد و بازی را تحسین کند. سکس و شهر دستگاه اسلات این خواننده برای جشنواره iHeartRadio در شهر بود و برای اولین بار از زمان شروع تک آهنگش “مجوز رانندگی” در ژانویه 2021 برای اولین بار در محیطی بدون نمایش جایزه اجرا کرد.

پس از کنسرت ، به نظر می رسد رودریگو در شهر رها شده و شلوار و شلوار مشکی بریده شده ای را که برای اجرای شب در اجرای خود پوشیده بود ، جایگزین کرد. رودریگو یک کرست مشکی توری از مارک استرالیایی Glassons را با یک جفت شلوار جین رومی از مجموعه پاییز/زمستان 1992 ژان پل گولتیه ست کرد. رودریگو سپس ظاهر را با یک کیف شانه وینیل قرمز و برت فوق الذکر به پایان رساند.

دنیس تروسچلو/سرگرمی گتی ایماژ/گتی ایماژ

رودریگو بارها و بارها ثابت کرده است که عاشق پوشیدن (و ظاهراً ارجاع دادن) به چیزهای قدیمی تر از خود است. او هفته گذشته به تنهایی سه لباس پوشید که در آن دسته قرار می گرفت. چند روز قبل از جوایز موسیقی ویدئویی MTV ، اولیویا توسط هواداری مشاهده شد که لباسی از مجموعه Maille Femme مجموعه Gaultier را پوشیده بود. تنها دو روز پس از آن ، او روی فرش قرمز VMA با یک لباس بدون بند از مجموعه آتلیه ورساچه در فصل بهار/تابستان 2001 Haute Couture رفت. یک روز بعد ، او عکسی با لباس مینی ابریشمی صورتی از مجموعه ورساچه پاییز/زمستان 1999 منتشر کرد. این دختر عاشق پرنعمت است ، او این را کاملاً روشن کرده است ، و در حالی که به نظر می رسد از طرفداران نسخه اصلی است رابطه جنسی و شهر ، معلوم نیست که آیا آینده ، قطعا غیر یکپارچهسازی با سیستمعامل است و درست مثل آن… به همان اعصاب ضربه خواهد زد.