داکوتا جانسون از چرم تک رنگ و لباس زیر زنانه استفاده می کند

در حالی که لباس‌های زیر زنانه و چرم ممکن است در دو طرف طیف طناب‌بازی قرار داشته باشند، به نظر می‌رسد که در میان سلبریتی‌ها مورد علاقه هستند – شاید به دلایل واضح. آنها بی انتها هستند (در بیشتر موارد)، اغلب به راحتی قابل مانور هستند، و می توانند به راحتی لایه بندی شوند. داکوتا جانسون، یکی از طرفداران قدیمی لباس پوشیدن چرم و لباس زیر زنانه، اخیراً در نمایشگاه گوچی در سال 2024 در سئول، کره جنوبی، استعداد خود را برای مد روز دوباره تقویت کرده است.

این بازیگر یک لباس شفاف درخشان و یک کت چرمی در مراسم پر ستاره به تن کرد. در حالی که قسمت زیادی از لایه زیرین توسط کت جانسون پنهان شده بود، وسطی تزئین شده شبیه تور ماهی که در قسمت پایین توری جاری می شد، بافتی تند به ظاهر اضافه می کرد. این ستاره این مجموعه تمام مشکی را با کفش های پاشنه دار ساده و یک نسخه چرمی مینی از کیف مارک جکی ست کرد.

بلیک لی، داکوتا جانسون، مارکو بیزاری، آی یو و آلیا بات.

جاستین شین/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

این اولین بار نیست که جانسون برای اولین بار در سال 2021 لباس زیر زنانه و چرم گوچی می پوشد. دختر گمشده، این بازیگر 33 ساله به طور مشابه پارچه ها را مخلوط کرد و یک کرست ساختار یافته و شلوار باریک انتخاب کرد. او همچنین برای نمایش پاییز/زمستان 2023 این برند، یک تانک مونوگرام شفاف زیر کت و شلوار دامن پوشیده بود.

دختر گمشده برتر.

تیلور هیل / فیلم مجیک / گتی ایماژ

ویتوریو زونینو سلتو/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

جانسون نزدیک به یک دهه رابطه دیرینه ای با گوچی داشته است و در سال 2017 سفیر رسمی این برند ایتالیایی شد. اخیراً، او در کمپین نوستالژیک Jackie 1961 که سفر بومی تگزاس به اطراف لس آنجلس را با تکرارهای مختلف انجام می داد، بازی کرد. کیف دستی محبوب این برند.