حمایت نیک جوناس از پریانکا چوپرا در نمایش جدیدش، “Citadel”

پریانکا چوپرا از حمایت همسرش نیک جوناس در اولین نمایش جدیدش برخوردار است. ارگ، سه شنبه شب این زوج بسیار شبیه زوج کلاسیک هالیوودی بودند که روی فرش قرمز جلوی دوربین ها ژست گرفتند و نتوانستند چشمان خود را از یکدیگر دور کنند.

چوپرا در شب بزرگ خود جذابیت بیشتری به خرج داد و با لباسی قرمز روشن و روی شانه ویوین وست وود با نیم تنه کرست و یقه روکش وارد شد. او و استایلیستش، ربکا کوربین موری، بقیه ظاهر را نسبتاً ساده نگه داشتند و فقط حلقه‌ها و گوشواره‌های Bulgari و یک لبه قرمز تیره به آن اضافه کردند. جوناس به نوبه خود تقریباً شبیه جاسوسی به نظر می رسید که در برنامه پرایم ویدیو که مدت ها در انتظارش بود به تصویر کشیده شد و زیر کت و شلوار مشکی خود یقه یقه اسکی مشکی پوشیده بود.

Karwai Tang/WireImage/Getty Images

که در ارگچوپرا نقش نادیا، یکی از اعضای آژانس جاسوسی سابق سیتادل را بازی می‌کند که حافظه‌اش هنگام فروپاشی آن پاک شد. با این حال، زمانی که یک سندیکای جنایی تهدید می‌کند که جهان را تصاحب می‌کند، او و همکار جاسوسش میسون (با بازی ریچارد مدن) باید در حالی که با گذشته فراموش شده‌شان سر و کار دارند، مقابله کنند.

چوپرا با دسترسی به هالیوود او پس از شنیدن این مفهوم و همچنین مشارکت برادران روسو که مجری برنامه بودند، به سمت پروژه کشیده شد. او گفت: «فکر می‌کنم جاه‌طلبی نمایش بسیار هیجان‌انگیز است و من برای کار با برادران روسو بسیار هیجان‌زده بودم، فکر می‌کنم آنها مالک این خط بودند.» “اگر کسی می تواند به چیزی بزرگتر و بهتر از آنچه قبلا انجام داده است فکر کند، باید خودش باشد، بنابراین همه چیز بسیار هیجان انگیز بود.” او همچنین از این واقعیت خوشش می‌آمد که داستان بر اساس چیزی نبود، این روزها کمی نادر است. این واقعیت که ما در حال ایجاد یک فرنچایز اصلی هستیم… اینکه از زبان‌ها و مرزها فراتر می‌رود و واقعاً جهانی است و به کشورهای مختلف می‌رود و با فیلم‌سازان محلی کار می‌کند و آن را به ما متصل می‌کند، بسیار خوشمزه است و این واقعاً جذاب است. من.»