فیلم تجاری تیموتی شالامه با مارتین اسکورسیزی در نیویورک

تیموتی شالامه بعد از ظهر چهارشنبه در نیویورک با یک فرد خاص دیده شد، و نه، ما در مورد کایلی جنر صحبت نمی کنیم. این بازیگر در صحنه فیلمبرداری با کسی جز مارتین اسکورسیزی دیده شد، زیرا این دو در حال کار روی یک آگهی تبلیغاتی آینده بودند.

این بازیگر به طرز چشمگیری در حال خیره شدن به بیرون از پنجره یک آپارتمان مجلل در یک تانک سفید دیده شد، قبل از اینکه لباس هایش را تغییر دهد و ظاهری کمی آشکارتر ایجاد کند، از جمله یک زیپ پشمی صورتی و مشکی از ویرجیل آبلو پیش از پاییز 2019 لوئیس. مجموعه ویتون و یک پیراهن خال خالی مشکی و سفید. در حال حاضر، دقیقاً مشخص نیست که این دو نفر روی چه چیزی کار می کنند، اما شایعات حاکی از آن است که او در حال فیلمبرداری تبلیغی برای یکی از محبوب ترین عطرهای مردانه در بازار، Bleu de Chanel است.

خوزه پرز / بائر گریفین / جی سی ایماژ / گتی ایماژ

Chalamet از زمانی که در سال 2017 با انتشار فیلم مورد توجه قرار گرفت، نبض خود را در صحنه مد داشت. مرا با نام خود صدا کن. با کمک حیدر آکرمن، الکساندر مک کوئین، تام فورد و غیره، Chalamet به یکی از نام‌های برجسته در سبک فرش قرمز مردانه تبدیل شده است، اما او تا به حال هیچ‌گاه مستقیماً از نفوذ خود در بازار استفاده نکرده است. این احتمال وجود دارد که از زمانی که او با کایلی جنر ملاقات کرده است، ماماجر کریس در گوش Chalamet بوده و از او خواسته است که از شهرت مد بالای خود استفاده کند و به او بفهماند که پول خوبی روی میز می گذارد. اگر گزارش های شانل درست باشد، به این معنی است که او به وضوح گوش داده است.

تصاویر گاتهام/جی سی/گتی ایماژ

تصاویر گاتهام/جی سی/گتی ایماژ

البته، این نزدیکی به مراسم مت گالا – که ماه آینده کارل لاگرفلد را گرامی می دارد – هر نامی از Chanel مطمئنا زنگ خطر را به صدا در خواهد آورد. Chalamet تنها یک بار در گالا شرکت کرده است، آن هم در سال 2021، زمانی که او مجری این رویداد مشترک بود، اما اگر درست باشد که او در حال تبدیل شدن به یک چهره خانه است، آیا این بهانه عالی برای بازگشت نخواهد بود؟ بعلاوه، به نظر می رسد که زیبای جدید او در آنجا حضور داشته باشد (علی رغم گزارش های قبلی)، که شب تاریخ را کاملاً درست می کند.