برای مازینو جوان «بیف»، بازی پل چو تقریباً خیلی واقعی بود

در نتفلیکس گوشت گاوهمه شخصیت ها به نوعی در ماتریکس زندگی مدرن گم شده اند، با درجات مختلفی از خودآگاهی در مورد قفس هایی که در آن قرار می گیرند. ) – که حادثه خشم وحشیانه جاده با امی (علی ونگ) به عنوان محور اصلی نمایش عمل می کند – زندگی صرفاً مجموعه ای از روزهایی است که در اتاقش به تنهایی به بازی های ویدیویی سپری می شود، کیف پول رمزنگاری خود را زیر نظر می گیرد و از برادر بزرگترش برای کارهای ساختمانی التماس می کند. . این تا زمانی است که پل شروع به چت آنلاین با امی می کند، کسی که خود را به عنوان کارمند جوان تر خود نشان می دهد تا بعد از اینکه دشمنی آنها به اوج می رسد، با دنی درگیر شود. وقتی پل متوجه می‌شود که امی یک گربه‌ماهی است، به او می‌گوید که به هر حال او را به آواتار جوان‌ترش ترجیح می‌دهد، کاملاً بی‌تفاوت می‌شود و آن دو درگیر یک رابطه عاشقانه می‌شوند که در نهایت باعث می‌شود پل دلشکسته اما با هدفی تازه‌تر شود.

مازینو، در اولین نقش اصلی خود، پل را با ظاهری خاکی و صداقت ساده لوحانه به تصویر می کشد که بینندگان را غمگین کرده است. و بله، او توییت ها را دیده است. او در زوم از خانه‌اش در لس‌آنجلس می‌گوید: «من نظرات زیادی در مورد پل خوانده‌ام و طیف وسیعی از چیزها از زشت‌ترین چیزهایی که تا به حال خوانده‌ام وجود دارد. و در حالی که این بازیگر 31 ساله به عنوان ستاره اصلی سریال مورد ستایش قرار می گیرد، مازینو بسیار مفتخر است که بخشی از داستان خالق لی سونگ جین بوده است – به خصوص که بسیاری از جنبه های پروژه به نظر آشنا می رسید. خانواده مازینو که با والدین کره ای آمریکایی در شهرستان مونتگومری مریلند بزرگ شد، او را وادار کردند تا شغل و زندگی ثابت و پایداری را دنبال کند.

اما حتی در کودکی، مازینو برای تمرکز در مدرسه تلاش می‌کرد و در عوض خود را در حال فرار به دنیای فانتزی فیلم‌ها دید. «از آنجایی که من در یک محیط راحت و بسیار امن و حومه‌ای بزرگ شده‌ام که در آن محیط خیلی فرار نیست، هوس نمایش بیشتر در زندگی داشتم. فکر می‌کردم من یک ناهنجاری هستم، زیرا اطرافیانم، آنها بعد از دبیرستان رشته‌ای را انتخاب کردند، به دانشگاه رفتند، کار را پیدا کردند، 9 تا 5 را انجام دادند، 401k، مزایای حقوق دریافت کردند، ازدواج کردند و بعد صاحب بچه شدند. ، خانه گرفت. آنها این کار را کاملاً با کتاب انجام دادند. و برای من غیرممکن بود که حتی نیمی از آن، یک چهارم، حتی 10 درصد از آن کارها را انجام دهم. احساس می‌کردم که باید بیشتر باشد.»

مازینو که فرزند واقعی دهه 90 بود، مشتاقانه منتظر تعطیلات آخر هفته بود، زمانی که فیلم های خود را از مایل ها نوارهای VHS در Blockbuster انتخاب کرد. با این حال، جدا از شب فیلم خانوادگی، مازینو خیلی خودش را پیدا کرد، با والدینش در محل کار و دو خواهر بزرگترش که وقتشان را با هم می گذرانند. او شکل بازی خود را در تماشای مجدد فیلم ها و اجرای صحنه هایی توسط خودش خلق کرد.

من فیلم مل گیبسون را تماشا کردم شجاع دل و میهن پرست احتمالاً 50، 60، 70 بار،” مازینو می گوید. حتی در حال حاضر، من می توانم صحنه های دقیق را فریم به فریم تصور کنم. به نوعی، این یک مطالعه صحنه بود.»

که در گوشت گاودنی (یون) وقتی پدر و مادرش مجبور می شوند پس از تجربه مشکلات مالی به کره برگردند، وزن دنیا را روی دوش خود احساس می کند. در حالی که او سعی می کند با انجام کارهای ساختمانی، کارهای عجیب و غریب و معاملات مبهم با پسر عموی جنایتکارش برای بازخرید اموال والدینش پول کافی جمع کند، پاول از جایی دور می شود که مطمئن نیست در کجا قرار دارد. وقتی برای اولین بار با او ملاقات کردیم، او به دنی می گوید که به تازگی یک زنجیره 2000 دلاری با درآمدهای ارزهای دیجیتال خود خریده است، و این دو بار در مورد اینکه چه کسی برادر غیرمسئول تر است صحبت می کنند. مازینو عمیقاً با شخصیت او ارتباط دارد.

او می‌گوید: «در مورد کسی مثل پل که هرگز به دانشگاه نرفت، قضاوت کردن بسیار آسان است. بسیاری از آمریکایی‌های کره‌ای برای آن ارزش قائل هستند، زیرا والدین ما برای داشتن ثبات و آموزش ارزش قائل هستند. خیلی آسان است که با چنین قضاوتی به پل نگاه کنیم بدون اینکه متوجه ریشه همه کشمکش ها و مشکلات او و روانشناسی موجود در زیر همه اینها باشیم.»

مازینو جوان در نقش پل در گوشت گاو

اندرو کوپر/نتفلیکس

خود مازینو برای ادامه بازیگری از دانشگاه مریلند انصراف داد، تصمیمی که به گفته خودش باعث ناامیدی پدرش شد که چندین مدرک کارشناسی ارشد دارد. (در حالی که پدر و مادرش به کار او در این نمایش افتخار می کردند، دعوت او را به نمایش اول South by Southwest رد کردند و به او گفتند که فقط زمانی سفر می کنند که او شروع به بردن جوایز کند). مانند بسیاری از خلاقان مشتاق، در 21 سالگی “به نیویورک گریخت”، جایی که با تعدادی از مشاغل عجیب و غریب، از جمله بارتنینگ، پذیرایی از بار میتزواها و مهمانی های شرکتی، و در نهایت به عنوان یک کارشناس ارشد هوش تجاری کار می کرد. تحلیلگر Fresh (شرکت مراقبت از پوست و عطر) در حالی که در کلاس های بازیگری در استودیوی بازیگری Stella Adler شرکت می کند. او نیز مانند پل، در بازار ارزهای دیجیتال و حشیش مشغول بود. او در ایمیل بعدی به شوخی می گوید: «فریاد به Wallstreetbets lmao». او قبل از انجام آن سرمایه گذاری بزرگ در رویای خود، پس از انتخاب یک رشته کالج تصادفی و دیدن جاده ای از حبس پیش روی خود، حملات شدید افسردگی و بحران های وجودی را در اواخر نوجوانی خود توصیف می کند.

مازینو می‌گوید: «وقتی پل 17، 18 ساله است، یک فلاش بک وجود دارد، و تفاوت مشخصی در فردی که او را در ابتدای نمایش می‌بینید، وجود دارد. اتفاقی افتاد که او پسرفت کرد و در زندگی اش راکد شد. فکر می‌کنم این تفاوت تعیین‌کننده بین من و پل است – وقتی با آن پرتگاه روبرو می‌شوید، یا باید تصمیم بگیرید که برای فرار از شرایط خود به چیزی کاملاً متفاوت بپرید، یا اینکه غوطه‌ور شوید و فقط چیزی را پیدا کنید که امن است، که از نظر پل متعلق به دنی است. دنیا و آنچه دنی می خواهد او احساس می کند که نمی تواند به تنهایی با خلاء روبرو شود، بنابراین از آن دور می شود. من این را درک می کنم، زیرا خیلی به آن نزدیک بودم.»

اما در حالی که پل بیشتر به حال خود رها می شود، مازینو در نهایت احساس می کرد که توسط والدینش حمایت می شود تا توانایی های هنری خود را کشف و توسعه دهد. و او بسیار آگاه است که تاریخ کره بر تمایل آنها برای پیوستن او به صفوف باثبات طبقه متوسط ​​رو به بالا آمریکا تأثیر گذاشته است، به ویژه با توجه به تاریخ پیچیده هالیوود با نمایندگی آسیایی. او می‌گوید همه اینها جزئی از داشتن «والدین مهاجر از کره است، کشوری که برای نسل‌ها مورد تهاجم، حمله، سرکوب، سرکوب، دو نیم شدن و در ورطه نابودی قرار گرفته است». «بسیاری از خانواده‌های کره‌ای برای یافتن زندگی بهتر در آمریکا رفتند، اما با تمام مردانی که توسط رسانه‌ها تنزل داده می‌شوند و زنانی که فتیش می‌شوند، مواجه شدند. والدین فقط سعی می کنند زنده بمانند و جایی برای خوابیدن و خوردن داشته باشند. چیزی در آن سفر برای یافتن زندگی بهتر گم شده است که بسیاری از چیزهای فرهنگی است.

آگاهی از تاریخچه سرگرمی های غربی از تصویرهای نژادپرستانه آسیایی قطعا بخشی از آنچه گوشت گاو ساختن و تماشا کردن بسیار راضی کننده است. فرصت کاوش در لایه‌های شخصیت‌هایی که ممکن است از نظر تاریخی به کلیشه‌ها تبدیل شده باشند، برای مازینو «طراوت» بود. ما مجبور نیستیم به این ادعاهای نادرست درباره آنچه مردم فکر می کنند ما هستیم پاسخ دهیم.»

مازینو جوان سر صحنه فیلمبرداری گوشت گاو

اندرو کوپر/نتفلیکس

برای نقش پل، مازینو به معنای واقعی کلمه تقویت شد، به میله‌های کششی در اسکله‌های سانتا مونیکا رفت و تمرین‌های کالستنیک را انجام داد تا به اندام برسد. او همچنین در طول فیلمبرداری حالت خود را تغییر داد، صاف ایستاد و تا قاب کامل شش فوتی خود دراز کرد تا اعتماد به نفسی را که پل از رابطه اش با امی بدست می آورد تجسم کند. این فیزیکی بودن از دید بینندگانی که آشکارا در اینترنت به دنبال پل هوس می کردند، دور نماند. و در حالی که مازینو توجه را جذاب می‌یابد، نماد جنسی بودن هرگز هدف او نبوده است. تنها قصد من این بود که پل را از سانی زنده کنم [Sung Jin]او می‌گوید: چشم‌انداز، با صداقت هر چه بیشتر. “اما این عالی است، قدر عشق را بدانید.”

جدای از گوشت گاومازینو می‌گوید: «من فقط می‌خواهم خودم باشم و هنر کنم. من فعالانه سعی کرده‌ام بدون این همه محدودیت‌ها و محدودیت‌های زمان و مکان وجود داشته باشم. من دستورالعملی برای مطمئن شدن از مسیر شغلی خواهم داشت، اما فقط سعی می‌کنم بر جریان هر چیزی که من را به سمت آن سوق داده است، ادامه دهم. گوشت گاو و تا زمانی که باران برای من ادامه دارد از سرندیپی پیروی کن.»