جورج کلونی لحظه ای که او و امل تصمیم گرفتند بچه دار شوند را فاش کرد

جورج کلونی سال ها یکی از واجد شرایط ترین مجردان هالیوود بود، به نظر می رسید که هیچ کس نمی تواند او را ببندد. در واقع، جورج اعتراف کرد که هرگز حتی قصد ازدواج یا تشکیل خانواده را نداشته است. البته پس از آن امل آمد. این بازیگر اخیراً در مورد تصمیم خود برای در پیش گرفتن مسیری متفاوت پس از ملاقات با همسر فعلی اش و اینکه چگونه فرزندانش احساسات او را نسبت به آینده تغییر داده اند، صحبت کرد.

“گوش کن، من نمی خواستم ازدواج کنم. جورج در پادکست خود به مارک مارون گفت: من نمی‌خواستم بچه داشته باشم. WTF با مارک مارون. و سپس این انسان خارق العاده وارد زندگی من شد و من دیوانه وار عاشق شدم. سپس از همان لحظه ای که او را دیدم فهمیدم که همه چیز متفاوت خواهد بود.»

به مدت یک سال، جورج و امل از ازدواج خود فقط دو نفر لذت بردند تا اینکه یک روز، امل پس از ملاقات دوستان با شما فرزندان، موضوع بچه ها را مطرح کرد. او گفت: “ما در زندگی به شدت خوش شانس هستیم.” جورج به یاد آورد: “آره، ما خوش شانسیم که همدیگر را پیدا کردیم.” “او گفت: “به نظر می رسد که این شانس را باید با افراد دیگری تقسیم کرد.” من واقعاً متقاعد شده بودم که این سهم من در زندگی نیست و با آن راحت بودم.»

البته، همانطور که می دانیم، جورج و امل بچه داشتند، و الا و الکساندر دوقلوهای 4 ساله آنها در سال 2017 به دنیا آمدند. جورج گفت که از داشتن دوقلو بسیار خوشحال است و توضیح داد که خوشحال است که آنها در طول این دوقلوها یکدیگر را داشتند. پاندمی. اما پس از اینکه این بازیگر در ماه می 60 ساله شد، او بیشتر به فکر آینده خود و خانواده اش بوده است. جورج و امل هر دو مشاغل بسیار شدیدی دارند و او فاش کرد که این زوج در مورد کمی عقب نشینی صحبت کرده اند تا زمان بیشتری را با ال و الکساندر بگذرانند.

او گفت: “ما هر دوی ما خیلی کار می کنیم. او همچنین بسیار کار می کند. من فقط گفتم، این بدان معنا نیست که ما کاری را انجام نمی دهیم زیرا باید یک کار را انجام دهیم. کار نداری، تو مرده ای.» در حالی که جورج “متعهد به مقدار مشخصی کار” است، در حدود یک سال دیگر هم او و هم امل شروع به کند شدن خواهند کرد.

او گفت: «این به این معنا نیست که او از گرفتن پرونده‌هایی که می‌خواهد دست می‌کشد، فقط به این معناست که شش پرونده را نمی‌گیرد. و من قرار نیست چهار کار در سال انجام دهم، یک کار را انجام خواهم داد. یک دریاچه و یک تاب طناب. من هنوز هم می توانم طناب زنی را در 60 سالگی انجام دهم، در مورد 80 سالگی مطمئن نیستم. ممکن است وقتی طناب را می گیرم، خودم را خراب کنم.