معرفی مجموعه بهار نسخه محدود جورجیو آرمانی

جورجیو آرمانی با الهام از عناصر، رویکردی ارگانیک و در عین حال کاربردی برای لباس پوشیدن را در مجموعه نسخه محدود بهار/تابستان 2022 خود بررسی می کند. سیلوئت‌های سیال در یک پالت خاکی از بژ شنی، سنگ نرم، سبز چمنی و آبی آسمانی به آرامی با بدن جریان یافته و منحنی می‌شوند – تفسیری تازه و بازیگوش از ظرافت بی‌دردسر.

این مجموعه که حس “آسانی ارمنی” را منعکس می کند، ریشه در تطبیق پذیری دارد. ژاکت‌های آجدار را می‌توان روی ژاکت‌های بافتنی نرم مخلوط، ست کرد و لایه‌بندی کرد، و یک ست دامن راه راه تونال را می‌توان با لباس‌های جدا ترکیب کرد. لباس‌های رسمی در لباس‌های ماکسی بافتنی مخروطی با شکاف‌های نامتقارن تا بالای زانو و نیم تنه‌های ریز چین‌دار شکل می‌گیرند، در حالی که لباس‌های بیرونی با دوخت – کت پیله‌ای برگشت‌پذیر دو رنگ یا کت بافتنی کلاسیک با دوخت‌های سبز سبز – ثابت می‌کند که راحتی و راحتی حاکم است. بدون توجه به مناسبت

برش از مواد سرسبز مانند ترمه، ابریشم، و پشم، و غنی شده با جزئیاتی مانند چین‌کاری ملایم، قیطان و دوخت متقاطع، هر قطعه کیفیت لمسی به خود می‌گیرد که ادای احترام به مناظر اطراف ما است. این مجموعه چندوجهی و پیچیده و در عین حال از نظر روحی برازنده، روح آزاد نمادین، زنانگی قدرتمند و سبکی لمس را که برند جورجیو آرمانی را مشخص می کند، حفظ می کند.

مجموعه نسخه محدود بهار/تابستان 2022 جورجیو آرمانی را در اینجا کاوش کنید.