بهترین هدایا برای مردان زندگی شما

خرید هدیه برای مردان به استرس زا بودن شهرت دارد. اما لزومی ندارد که اینطور باشد: اگر به اصول اولیه مفید و عالی پایبند باشید – با گهگاه وقفه در ترکیب – همیشه به درستی خواهید رسید. چه پدر، برادر، دوست پسر یا هم اتاقی شما اهل مد باشد یا نه، او از یک ژاکت دست بافت دنج از Toast یا یک جعبه کارتی چرمی جاودانه از Brunello Cucinelli قدردانی خواهد کرد. اگر او کمی جسورتر است، چرا به سراغ یک جفت کفش Bode با مزه‌ای ظریف نروید؟ و اگر او آماده است از Old Spice و Febreze فارغ التحصیل شود، به ما اجازه دهید روغن های معطر جدید The Row یا یک شمع شیک Blind Barber را توصیه کنیم. اگر احساس می‌کنید چیز کمی سرگرم‌کننده‌تر یا یک جوراب‌های جوراب‌دار مفید هستید، ما در آنجا نیز به شما کمک می‌کنیم. هر کسی که امسال در لیست شما باشد، این انتخاب ویرایش شده مطمئناً خوشحال خواهد شد.

ما فقط محصولاتی را شامل می‌شویم که به‌طور مستقل توسط تیم تحریریه W انتخاب شده‌اند. با این حال، اگر محصولی را از طریق پیوندی در این مقاله خریداری کنید، ممکن است بخشی از فروش را دریافت کنیم.

یک قدم بالاتر از ادویه قدیمی

سه‌گانه جدید روغن‌های عطری بدون جنسیت Row همگی بر پایه‌ی ذخیره‌سازی خاصی از چوب صندل 20 ساله ساخته شده‌اند که هر لایه با نت‌های متفاوتی از تنباکو گرفته تا نیلوفر آبی و عنبر ساخته شده‌اند.

دنج ترین ژاکت

با بافتنی کلاسیک ماهیگیر نمی توانید اشتباه کنید. این یکی از Toast در کوه های Donegal ایرلند ساخته شده است.

یک کفش شیک در تمام طول سال

این کفش‌های راحت و شیک با شلوار جین کهنه به خوبی به نظر می‌رسند که با شلوارهای ترد.

ارتقای نوستالژیک فناوری

این قاب ایرپاد به شکل گونی هکی و دستی، نقش جاکلیدی را هم ایفا می‌کند – برای افرادی که همیشه هدفون‌های هدفون خود را اشتباه قرار می‌دهند، عالی است.

کلاه بابا واقعی

دوستی دارید که به تازگی بچه دار شده باشد؟ با این کلاه خشن لبخندی بر لبانش بنشانید.

برای گرینچ مورد علاقه شما

همه ما یک بدخلق تعطیلات را می شناسیم که اصرار دارد هیچ هدیه ای نداشته باشد اما پنهانی آنها را دوست دارد. این کار را انجام می دهد.

کیف پولی که برای همیشه از آن استفاده خواهد کرد

اگر واقعاً مبهوت هستید، یک کیف چرمی شگفت‌انگیز کارت همیشه یک تماس خوب است.

یک شمع غیر فاسد

این رایحه لطیف و مردانه خواهد بود zhuzh هر میز قهوه یا اتاق پودر.

شیک ترین چاقوی جیبی

چه او اهل آشپزی در آتش باشد یا صرفاً یک بشقاب پنیر عالی را چید، یک چاقوی جیبی دوست داشتنی همیشه حرکت خوبی است.

یک جوراب ساق بلند شگفت انگیز

اگر او عاشق آشپزی است، مجموعه ای از اسفنج های آشپزخانه با کیفیت بالا و فوق العاده موثر برای ماه های آینده مورد قدردانی قرار خواهد گرفت.

برای کارگر از راه دور که به نوعی دلتنگ دفتر است

چرا با این مجموعه جمع و جور، کمی انرژی راه اندازی را در خانه بازسازی نکنید؟