جنیفر گارنر، بن افلک و جنیفر لوپز همه با هم ترفند کردند

دوستان خیالتان راحت باشد: گارنر/افلک/لوپز اکنون یک خانواده بزرگ شاد و ترکیبی هستند. جنیفر گارنر در آخر هفته با گذراندن هالووین با آنها و بچه ها ثابت کرد که از رابطه بن افلک با جنیفر لوپز خوب است.

مطابق با TMZ، لوپز و افلک در اطراف همان جامعه دروازه‌دار مالیبو که گارنر نیز در آن اطراف قدم می‌زد، دست به ترفند می‌زدند. افلک و لوپز با پسر لوپز، مکس، و پسر افلک، سم، در حالی که خانه به خانه رفتند، عکس گرفتند. مشخص نیست دختر لوپز و دو فرزند دیگر افلک در آن شب کجا بودند، اما ممکن است آنها آنجا بوده باشند و عکس نگرفته باشند.

در حالی که به نظر نمی رسید افلک و لوپز به طور فعال با گارنر کلاهبرداری کنند، طبق گزارش ها، آنها با او ملاقات کردند. مردم، چیز مهمی نبود. یک منبع گفت: “همه با هم کنار می آیند و تمرکز همیشه روی بچه ها است. جنیفر، بن و جن گارنر همگی می خواستند بچه ها هالووین شگفت انگیزی داشته باشند.” ظاهراً هم بچه‌های افلک و هم بچه‌های لوپز خوب با هم کنار می‌آیند و می‌خواستند با هم ترفند کنند.

به نظر می‌رسید که هر سه بزرگسال همه چیز را در مجموعه‌های تاریک نگه می‌داشتند و لباس را به بچه‌ها واگذار می‌کردند. اگرچه به نظر می رسید جی لو یک شنل مشکی پوشیده است، شاید برای اینکه در جشن ها کمی روی تم بماند.