“من فقط نمی توانم این کار را انجام دهم”

هیلی و جاستین بیبر در مورد مشکلاتی که در ازدواجشان با هم روبرو بوده اند و زمان هایی که هایلی حتی در آستانه تسلیم شدن بود صحبت می کنند. این دو در حالی که اخیراً با دوستان خود چلسی و جودا اسمیت در پادکست صحبت می کردند بسیار واقعی بودند در حسن نیت.

جاستین در ابتدای مصاحبه تاکید کرد که ازدواج و تشکیل خانواده همیشه برای او اولویت بزرگی بوده است. او گفت: “من چیزهای زیادی را در زندگی ام تجربه کرده بودم، نقاط عطف بسیاری.” و من تازه به جایی رسیدم که در آن تنها بودم و نمی خواستم این کار را به تنهایی انجام دهم. جاستین توضیح داد که وقتی متوجه این موضوع شد، شروع به کار روی خودش کرد تا بتواند در جایی باشد که به اندازه کافی سالم باشد تا بتواند در یک رابطه باشد. در نهایت، او و هیلی در حالی که هنوز روی خودش کار می کرد، دوباره به هم رسیدند. جاستین گفت: «زمانی که ما ازدواج کردیم، هنوز صدمات و صدمات زیادی وجود داشت که باید آن را جبران کنم.

هیلی اعتراف کرد که در حالی که جاستین سخت ترین مراحل را در مسیر سلامت روان خود می گذراند، لحظاتی وجود داشت که می خواست تسلیم شود.

به یاد دارم که چند بار به مادرم زنگ زدم، یک بار خاص که در بروکلین بودیم و داشتم به او زنگ می‌زدم، گریه می‌کردم، و می‌گفتم «نمی‌توانم این کار را انجام دهم». هیلی گفت، هیچ راهی وجود ندارد که بتوانم این کار را انجام دهم. هیلی توضیح داد: «و فقط یادم می‌آید که او در تلفن خیلی آرام بود و می‌گفت: «این اتفاق می‌افتد، و تو خوب می‌شوی و او سالم خواهد بود و ما برای تو اینجا هستیم». او خوشحال است که از حمایت خانواده اش برخوردار است. “احساس می‌کنم اگر حمایت نداشتم، 10 برابر سخت‌تر می‌شد، و این سخت‌ترین چیز در زندگی من بود.”

هنوز هیلی گفت که هرگز از ازدواجش با جاستین دست نمی کشد. “من تصمیم گرفتم. من به درستی می دانم که مدت زیادی است که این شخص را دوست دارم و اکنون زمان آن نیست که از او دست بکشم. من فقط با او این کار را نمی‌کنم… مهم نیست که نتیجه چه خواهد بود، آن را کنار می‌گذارم.»

جاستین و هیلی در سپتامبر 2018 در دادگاهی در نیویورک ازدواج کردند و یک سال بعد با یک مراسم بزرگ جشن گرفتند. جاستین در مورد مشکلات روانی خود بسیار علنی بوده است، اما هیلی در تمام این مدت در کنار او بوده است.