کریستن استوارت پس از دو سال رابطه با دیلن مایر نامزد کرد

این یک هفته بزرگ برای کریستن استوارت است. نه تنها فیلم مورد انتظار او، اسپنسراولین نمایش در روز جمعه است که می تواند جایزه اسکار را برای او به ارمغان بیاورد، اما او همچنین پیشرفت شخصی بزرگی را تایید کرده است. استوارت به تازگی فاش کرد که با دیلن مایر فیلمنامه نویس نامزد کرده است.

استوارت مشارکت در SiriusXM را تایید کرد نمایش هوارد استرن صبح سه شنبه “ما در حال ازدواج هستیم، ما کاملاً این کار را انجام خواهیم داد.” این بازیگر به هاوارد استرن گفت. من می‌خواستم از من خواستگاری کنم، بنابراین فکر می‌کنم به وضوح آنچه را که می‌خواستم انجام دادم و او آن را ثابت کرد. ما در حال ازدواج هستیم، این اتفاق می‌افتد.»

میر و استوارت در دو سال گذشته رابطه خود را نسبتاً ضعیف نگه داشته اند، اگرچه مایر چندین بار در اینستاگرام درباره نامزد فعلی خود پست گذاشته است، از جمله یک بار در آوریل برای تولد 31 سالگی استوارت. مایر در توضیح عکس سیاه و سفید استوارت و سگشان نوشت: «زندگی مطمئناً با این خانواده کوچک ناز شیرین تر است. «تولدت مبارک، بچه. تو جوراب‌هایم را در می‌آوری.» همین هفته گذشته مایر عکس دیگری از این زوج را منتشر کرد که روی یک فرش با هم دراز کشیده بودند و تی شرت سفید و شلوار مشکی پوشیده بودند. او در توضیح این عکس نوشت: «به این شاهزاده خانم سخت کوش افتخار می کنم.

استوارت در واقع قبلاً در مورد تمایل خود برای ازدواج با میر در آخرین باری که در برنامه او در سال 2019 حضور داشت، گفته بود. در آن زمان، استوارت قبلاً گفته بود که “مطمئنا” قصد دارد از میر خواستگاری کند. او گفت: “من نمی توانم لعنتی صبر کنم.” به گفته استوارت، او و مایر در ابتدا حدود 10 سال پیش در یک فیلم سینمایی با هم آشنا شدند، اما تا شش سال بعد دوباره با هم ارتباط برقرار نکردند. استوارت به استرن گفت: «او در روز تولد یکی از دوستانش به صدا درآمد و من می‌گفتم: «کجا بودی و چگونه تو را نشناختم؟» این جفت برای اولین بار در آگوست 2019، اندکی پس از جدایی او از مدل استلا مکسول، به طور عمومی با هم دیده شدند.