جدیدترین گروه ریحانا ممکن است اشاره ای به نگاه گالا او در Met Gala کند

تنها چند هفته دیگر، Met Gala افکار و ذهن هر فردی را که به مد فکر می کند تسخیر می کند. پس جای تعجب نیست که ریحانا ظاهراً به این رویداد فکر می کند و اجازه می دهد که یکی از خلاقانه ترین رسانه های او – سبک شخصی او – الهام بخش شود. ممکن است ناخودآگاه باشد، اما مت گالا آینده به وضوح همه را تحت تأثیر قرار می دهد، حتی ریه.

ریحانا و A$AP راکی ​​در حال حاضر مدتی را در پاریس می گذرانند و روز دوشنبه، این دو برای صرف شام در سزار درست در خیابان شانزلیزه رفتند. ریحانا برای بیرون رفتن ظاهری کاملا خاکستری را انتخاب کرد، با پوشیدن یک تاپ کراپ که شکم در حال رشد او را نشان می‌داد و یک جفت شلوار باری مارنی کم‌تنه. رنگ پس از آن به شکل کت او آمد، یک تکه تکه‌کاری بلند کلاهدار از فندی پاییز/زمستان 1999، طراحی شده توسط کارل لاگرفلد. این خیلی جوزف و کت رویایی تکنیکی شگفت انگیز، یا، با آن هود نوک تیز، کمی هری پاتر-اسکی، اما در هر صورت، مد شد.

همانطور که می دانیم، مت گالا ماه آینده به افتخار لاگرفلد و فعالیت 65 ساله او در خانه هایی از جمله Chanel، Chloé، Patou و البته Fendi خواهد بود. آیا این فقط یک تصادف بود که ریحانا این قطعه بسیار مرتبط را چند هفته قبل بیرون کشید؟ این احتمال وجود دارد که خواننده در حال انجام تحقیقاتی برای ظاهر مت گالا خود بوده باشد و به طور تصادفی به این کت رسیده باشد و فقط مجبور شده آن را داشته باشد، به این معنی که به عنوان اشاره ای به آنچه در اولین دوشنبه ماه می خواهد پوشیده است عمل می کند.

در حالی که ریحانا طرفدار بزرگ قطعات قدیمی و آرشیوی است، او هرگز چیزی را که از قبل دوست داشته شده بود در Met نپوشیده است، اما تم امسال می تواند بهانه ای عالی برای شکستن این سنت باشد. متأسفانه، در حال حاضر، ما نمی دانیم که آیا ریحانا حتی در مت گالا ماه آینده شرکت خواهد کرد یا خیر، و احتمالاً تا پایان فرش قرمز به طور قطع نمی دانیم. همانطور که می دانیم، Rih دوست دارد که مد روز دیر شود، اما امیدواریم که این ظاهر اشاره ای به این باشد که او با مد روز در فندی قدیمی خواهد بود.