به گفته کیتی هولمز و تیلور سویفت، شلوار جین تزیین شده باید بهاری باشد.

هشدار روند بهار در راه است. در حالی که سال گذشته شاهد تصاحب شلوارهای بزرگ بودیم (مناسبی که هنوز هم تاثیرات بسیار خوبی بر استایل سلبریتی ها دارد)، به نظر می رسد که جدیدترین ترند شلواری که در این فصل به سلبریتی ها رسیده است، تزیینات است، به ویژه در جین. اول، تیلور سویفت با یک جفت جین بی‌نظیر Area (که اتفاقاً الان کاملاً موجود نیست) بیرون آمد و اکنون کیتی هولمز این روند را به طور گسترده ای پذیرفته است.

هفته گذشته، این بازیگر در شهر نیویورک با ظاهری منحصر به فرد دیگر دیده شد. این بار، این شلوار او بود که در مرکز توجه قرار گرفت، یک جفت جین سه رنگ فیلیپ لیم 3.1 فیلیپ لیم پیش پاییز 2023 که دارای کمربند مشکی و پایه‌های شستشوی متوسط ​​با پانل‌هایی با رنگ شستشوی روشن‌تر بود. اگر تنوع رنگ کافی نبود، این جفت با طرح هایی شبیه دانه های برف که از گل میخ ها و گیره ها ایجاد شده بودند پوشیده می شد. هولمز کت های درخشان را با یک سه راهی سفید، کت بلیزر خاکستری، پمپ های نقره ای و یک کیف شانه ای سفید برندون بلک وود ست کرد.

ریموند هال/GC Images/Getty Images

واضح است که هولمز در حال حاضر روی شلوارها متمرکز شده است زیرا این جدیدترین ظاهر تنها چند روز پس از بیرون آمدن این بازیگر با یک جفت شلوار پولک دار ظاهر شد. هولمز همیشه شناخته شده است که با سبک شخصی خود مرزها را جابجا می کند و این جدیدترین ظاهرها نیز تفاوتی ندارند. در مورد اینکه آیا این شلوار جین باعث طوفان توییتر می شود مانند ظاهر او از Jingle Ball در سال گذشته… بعید به نظر می رسد، اما هرگز نمی دانید، بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم.

خرید شلوار جین تزئین شده:

اگر محصولی را از طریق پیوندی در این مقاله خریداری کنید، ممکن است بخشی از فروش را دریافت کنیم.