ساشا کولبی برنده مسابقه درگ RuPaul در ظاهر تقریباً برهنه لب همگام سازی او

از لحظه ای که او وارد اتاق کار در فصل پانزدهم شد مسابقه درگ RuPaulساشا کلبی توجه را جلب کرده است. درگ کوئین افسانه ای، که در سال 2012 برنده مسابقه زیبایی درگ معروف Miss Continental شد، ترکیب خاص خود را از درگ حسی و مدرن در فضاهای سراسر جهان اجرا می کرد – که به این معنی بود که به عنوان یک شرکت کننده در مسابقه طولانی مدت مسابقه درگ RuPaul، جایی که برخی از ملکه های اتاق خواب هنوز حتی صحنه ای را ندیده اند، شهرت او پیش از او بود.

شوخی فصل به سرعت تبدیل به این شد که به جای مسابقه، این یک دیدار و احوالپرسی ساشا کولبی بود. و با توجه به اینکه کولبی به تازگی برنده شده است، این یک گنگ بود که به واقعیت تبدیل شد. کولبی نقش مادر را در سطوح مختلف برای سایر شرکت کنندگان خود بازی می کرد، و به ظاهر اجتناب ناپذیر برنده شدن خود را با لطف و فروتنی مدیریت می کرد، حتی زمانی که او چالش پشت سر هم پیروز می شد و به وضوح داوران را مجذوب خود می کرد، مخصوصاً Ru.

کولبی که در وایمانالو، هاوایی متولد شده و در یک خانواده محافظه‌کار شاهدان یهوه بزرگ شده است، همچنین یک زن تراجنسیتی است، که او را تبدیل به جدیدترین در صف طولانی ملکه‌های ترنس در برنامه می‌کند. در طول فصل، او فرهنگ هاوایی خود را هم در ظاهر و هم در مصاحبه‌هایش تکرار می‌کرد و در مورد ماهو (بومی‌های هاوایی سیال جنسی و سومین جنسیت) و میراثی که برای ایالت خود می‌سازد صحبت می‌کرد. در رقابت با آنترا در فینال، کولبی نه یک بلکه سه قیافه به تن کرد – اول، یک کت مشکی روان با کلاه لبه پهن “Formation” (شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه بیانسه در زمان ایجاد آلتر ایگوی سابق خود، ساشا، از ساشا الهام گرفته است. پس از همه، خشن)، قبل از اینکه لباس زیبایی کلاسیک را در بیاورید. در نیمه‌ی اجرا، کولبی حتی بیشتر از آن به خمیرهای درخشان و یک بند انگشتی برهنه شد – و بقیه آن را تقریباً برهنه کرد.

او می گوید: این یک انتخاب عمدی بود، او می گوید: لعنت به همه کسانی که بدن زنان ترنس را زیر سوال می برند و سعی می کنند آنها را کنترل و تحقیر کنند. در زیر، ساشا کولبی به معنای این فصل برای او، اجرای درگ به عنوان یک زن ترنس در میان فضای سیاسی کنونی، و برنامه‌ریزی او اکنون که رسماً درگ سوپراستار آمریکا است، می‌پردازد.

لحظه ای که بالاخره تاج گذاری کردی چگونه بود؟

مطمئناً فکر نمی‌کردم فقط بچه‌ای باشم که گریه می‌کند، اما واقعاً احساس آرامش می‌کردم – و بعد اشک‌ها شروع به سرازیر شدن کردند. تمام شب در جریان بودند. برای دیدن تمام عشقی که همراهش بود؟ این رویای کوچک من است و بعد همه برای من خیلی خوشحال بودند. از همه جای دنیا ویدیوهایی از انواع واکنش ها دریافت می کردم. در چهره مردم می دیدم، آنها بیشتر از من واکنش نشان می دادند!

شما مدت زیادی است که درگ را انجام می دهید. روشن بود مسابقه کشیدن همیشه یکی از اهداف شماست؟

هر درگ اجرا کننده ای که می گوید نمی خواهد در آن باشد مسابقه کشیدن مسخره و دروغگو است این راهی برای احساس اعتبار در یک شکل هنری است که کاملاً خاص بود و به حاشیه رانده شد. جایی که قبلاً درگ فقط آینه فرهنگ پاپ بود، اکنون ما درگ کوئین های خود را داریم که فرهنگ پاپ را می سازند. مد به ما ارجاع می دهد، موسیقی ارجاع می دهد. و این بسیار انفجاری است.

نظر شما از تبدیل شدن کشش به چنین جریان اصلی و همزمان تبدیل شدن به چنین هدف سیاسی چیست؟

برای همین تا فصل 15 صبر کردم. [Years ago,] من واقعاً می گفتم: “اوه، وقتی کلاه گیس خود را بگیرم، آن را می گیرم.” اما حالا که اینجا نشسته‌ام، می‌گویم: «فقط وجود من چیزی است که آنها می‌خواهند ریشه‌کن کنند و می‌خواهند درباره آن دروغ پخش کنند.» من در حال حاضر در همه رسانه ها هستم و فقط حرف آنها را نفی می کنم. این بهترین ضربه زدن به این لفاظی های مضحک است که این همه ممنوعیت دارد. آنها همیشه سعی می کنند بدن مردم را کنترل کنند.

آیا می‌توانید در مورد آخرین ظاهر همگام‌سازی لب‌تان و آنچه در فاش شدن نهایی تقریباً برهنه بودن رخ داد، صحبت کنید؟

صحبت از بدن.

دقیقا.

این خیلی عمدی بود: این ایده که این افرادی که سعی می‌کنند کنترل کنند ما چگونه می‌خواهیم زندگی کنیم، همان افرادی هستند که بچه‌ها، عمدتاً بچه‌های دگرباش را در سنین پایین کنترل و آرایش می‌کنند. این افراد همان کسانی هستند که همه چیز را جنسی می کنند، زیرا نمی توانند از هوس تجربه ترنس جلوگیری کنند، نمی دانم؟ شاید بخواهند خودشان ترنس باشند و فقط حسادت کنند؟ بیایید در مورد آن صحبت کنیم! من اینجا هستم تا به کف زدن ادامه دهم و بگویم: “در واقع، ما واقعاً خوشحالیم.” من به عنوان یک زن ترنس به بچه ها درس می دادم، سال ها کلاس رقص تدریس می کردم. همه این چیزها حقیقت نیست.

آیا اصلاً از اینکه ظاهر نهایی تقریباً برهنه است عصبی بودید؟

آره. من روی پین و سوزن بودم، زیرا باید همه چیز را تأیید کنید. بنابراین، هنگامی که من لیز خوردم که فقط شیرینی‌های کوچک می‌پوشیدم، آنها می‌گفتند: «اوه، عالی. فقط ابعاد مشکی را برای ما ارسال کنید [coat]”

با ورود به نمایش با چنین شهرت، آیا احساس کردید که نورپردازی روشن تری روی شما وجود دارد؟

آره؛ من قطعاً فهمیدم که آبروی من پیش از من است. متوجه نشدم چقدر – قطعاً فکر نمی‌کردم که این دیدار و احوالپرسی ساشا کولبی باشد. اما شنیدن اینکه همه شرکت‌کنندگان واقعاً لحظه‌ای را با من سپری می‌کردند، خوب بود که می‌گفتند: «به تو نگاه می‌کنم و یادم می‌آید که ویدیوهایت را تماشا می‌کردم». این به من یادآوری می کند که چرا کشیدن را شروع کردم و دخترانی را که به آنها نگاه کردم. برای شخص دیگری بودن احساس خوبی داشت، زیرا کشش من حول محور تقلید و ارجاع به دیواهایی است که دوستشان دارم.

شما قبلاً شایعاتی مبنی بر اینکه قرار است مسئولیت Ru را بر عهده بگیرید را رد کرده اید، اما غیرقابل انکار است که او علاقه خاصی به شما دارد. داشتن آن مربی چگونه بود؟

سواری زیبایی با رو بود که احساس کردم او مرا می بیند: تاریخ، هنر، فرهنگ من. نمایش به من این امکان را داد که آسیب پذیر باشم و واقعاً در آنجا به درمان بپردازم. لحظاتی بود که او به من نگاه کرد و واقعاً درون من را دید. و حالا نماینده او باشم؟ وای. ملکه درگ متحیر شده است؟!

شما در برنامه در مورد بزرگ شدن دگرباشان در هاوایی و اینکه چقدر مهم است که فرهنگ خود را نمایندگی کنید صحبت کردید. استقبال از ایالت شما چگونه بوده است؟

من هر هفته مهمانی‌هایی را از چند مکان عجیب و غریب که در هاوایی باقی مانده‌اند می‌بینم و جشن می‌گیرم که یک دختر هاوایی موفق شده است. خیلی دوست داشتنی است یکی از دوستانم در رادیو آنجا بود و می گفت: “من همیشه می دانستم ساشا کولبی سوپراستار بعدی درگ است.” میدونی همشون دارن چووووووووووووووووووووووووووو وحشیانه است که نماینده یک کشور جزیره ای کامل باشم که خیلی با آن ارتباط برقرار می کنم.

پس از سرشماری اخیر، متوجه شدیم که تعداد بومیان هاوایی در لاس وگاس بیشتر از ساکنان واقعی در هاوایی است. بنابراین من با یک کنوانسیون فرهنگ هاوایی در آنجا کار می کنم تا به بومیان هاوایی برسم. از من می خواهند صحبت کنم و به خاطر اینکه خودم هستم به من جایزه می دهند. این چیز وحشی است – فقط یک بچه عجیب و غریب از این شهر کوچک و آسیب پذیر بودن به همه اجازه می دهد از هاوایی بودن احساس غرور کنند. این همه موفقیت و احساس دیده شدن در فرهنگی که نسل کشی فرهنگی را تجربه کرده است – برای تعداد بسیار کمی از ما که دیده می شویم، زیباست.

بدیهی است که شما در حال حاضر سوپراستار درگ آمریکا هستید، اما بعدی چیست؟

من دوست دارم برادوی کار کنم. من دوست دارم تلویزیون، فیلم، موسیقی کار کنم. تاک شو، فرش قرمز، نمایش مد، ردیف جلو. من نمی دانم رئیس جمهور؟ بیا بریم!