جدول زمانی کامل از رابطه شایعه شده تیموتی شالامه و کایلی جنر

ما دیگر نمی توانیم آن را نادیده بگیریم. علیرغم وجود شواهد فیزیکی کمی (اگر وجود داشته باشد) در مورد رابطه ادعایی بین تیموتی شالامه و کایلی جنر، کسی در آنجا (کریس جنر؟) واقعاً می‌خواهد باور کنیم که این پیوند واقعی است. علیرغم اینکه هر دو 20 ساله بسیار معروف هستند، آنها از دنیاهای بسیار متفاوتی می آیند، هرچند شاید این چیزی است که آنها در مورد یکی و دیگری دوست دارند. البته، آن‌ها می‌توانستند به مد پیوند داشته باشند – عشقشان به حیدر آکرمن و لووی جاناتان اندرسون. هر چه که هست، این روزها به سختی می‌توانید به هیچ شکلی از رسانه‌های اجتماعی بروید بدون اینکه به‌روزرسانی‌های این رابطه نوپا را مشاهده کنید، بنابراین به احتمال زیاد این دو بچه دیوانه واقعاً با هم قرار می‌گذارند، ما در حال بررسی همه چیزهایی هستیم که در مورد هر چیزی که می‌دانیم. که بین Chalamet و جنر در جریان است. شاید یک جدول زمانی همه چیز را روشن کند. و چه کسی می داند، ما ممکن است کاملاً در اشتباه باشیم و شاید این دو در حال حاضر کاملاً، کاملاً دیوانه وار عاشق شده باشند.

25 ژانویه 2023:

جنر و شالامه هر دو در شوی لباس هایدر آکرمن برای ژان پل گوتیه در پاریس شرکت کردند، و در حالی که در آن زمان، درباره این دو صحبت چندانی نشده بود. یک کلیپ ویدیویی بعداً بعد از نمایش با هم با آکرمن گپ زدند.

6 آوریل 2023:

مانند بسیاری از روابط مشهور این روزها، Chalamet و Jenner برای اولین بار در DeuxMoi منتشر شدند، زمانی که حساب شایعات چندین گزارش ناشناس در مورد این زوج به اشتراک گذاشت. یک نفر ادعا کرد که شب سال نو را با Chalamet و Jenner در آسپن گذراندند، در حالی که شخص دیگری گفت که از هفته مد لباس در ژانویه در مورد این رابطه می‌دانستند. اگر این جدول زمانی باور شود، این بدان معناست که این دو ماه ها با هم در ارتباط بوده اند.

13 آوریل 2023:

در حالی که هنوز شواهد فیزیکی بسیار کمی وجود دارد که نشان دهد اتفاقی بین این بازیگر و ستاره واقعیت در حال رخ دادن است، ماشین جنر در مقابل خانه Chalamet در بورلی هیلز در عکس‌های به اشتراک گذاشته شده توسط TMZ. طبق این سایت، او مستقیماً وارد خیابان شد و “دقیقا می دانست کجا می رود”، به این معنی که قبلاً بارها آنجا بوده است.

17 آوریل 2023:

سرگرمی امشب گزارش داده است که Chalamet و Jenner در واقع با هم قرار دارند، اگرچه منبعی به سایت توضیح داد که در حال حاضر خیلی جدی نیست. این منبع گفت: “آنها در این مرحله همه چیز را عادی نگه می دارند.” کایلی از معاشرت با تیموتی و دیدن اینکه به کجا می رود لذت می برد. ظاهراً قرار ملاقات با شالامه برای جنر «واقعاً سرگرم کننده» بوده است، زیرا «احساس بسیار متفاوتی نسبت به روابط گذشته او دارد». آنها ادامه دادند و گفتند که خواهر کایلی، کندال، که ظاهراً قبلاً با چالامت دوست بود، کار کایلی را برای “ادغام او با زندگی خود” آسان کرده است.

این تمام چیزی است که در حال حاضر داریم، و همانطور که می بینید، مقدار زیادی نیست. با این حال، سخت است که ببینیم اوضاع از اینجا به کجا می رود. بله، آنها به راحتی می توانند از بین بروند (اگر واقعاً داغ شوند)، و ممکن است دیگر هرگز در مورد این جفت شدن نشنیم. یا، شاید، آنها تصمیم بگیرند که کار مهمی مانند، مثلاً اولین حضور در Met Gala ماه آینده را انجام دهند. هر دو Chalamet و Jenner با روابط پرمخاطب آشنا هستند و در گذشته از نشان دادن آنها ترسی نداشتند (چه کسی می تواند آن عکس های لیلی رز-دپ را فراموش کند؟). با این حال، شاید این بار Chalamet بیشتر مراقب باشد، یا شاید جنر او را با دنیای اشتراک گذاری بیش از حد در رسانه های اجتماعی آشنا کند و ما جنبه جدیدی از تیمی را ببینیم: دوست پسر اینستاگرام.