جدیدترین لباس کیت میدلتون پیراهنی است که او در دو رنگ دارد

کیت میدلتون یکی از حامیان اصلی سبک های پوشیدن مجدد و رنگ سبز بسیار خاص است. به مراسم تاجگذاری هفته گذشته که در آن او و شاهزاده ویلیام دقیقاً لباس هایی را که سال ها قبل به تن داشتند و در ژانویه زمانی که شاهزاده خانم یک کت زمردی الکساندر مک کوئین را پوشید، دوباره پوشیدند.

بین تاجگذاری پادشاه چارلز سوم و وظایف سلطنتی معمول او، برنامه میدلتون پر از شلوغی بوده است – اما آخرین ظاهر او شبح است که او در طول سالها از آن لذت برده است (بقدری که او قطعه را به دو صورت رنگی در اختیار دارد) .

Max Mumby/Indigo/Getty Images Entertainment/Getty Images

شاهزاده خانم با بازدید از مرکز آنا فروید در لندن به مناسبت هفته سلامت روان، یک پیراهن سبز تیره سوزانا لندن را پوشید که با کفش‌های پاشنه بلند سیاه و سفید الساندرا ریچ ست کرد. مجموعه زیر زانو دارای دکمه‌هایی در جلو، چین‌های ظریف و کمربند باریکی است که کمر را برجسته می‌کند.

میدلتون قبلاً نسخه سفید این لباس را در بازدید از ویمبلدون در سال 2019 و سال گذشته در برج گرنفل (با همان کفش الساندرا ریچ) پوشیده بود. در حین حضور در میخانه Dog & Duck در لندن، او دوباره همان لباس را انتخاب کرد و این بار آن را زیر یک کت زیبا Eponine لندن انتخاب کرد.

Karwai Tang/Getty Images Entertainment/Getty Images

پیتر نیکولز/ خبرگزاری فرانسه/ گتی ایماژ

سمیر حسین/WireImage/Getty Images

این یک ماه شلوغ برای شاهزاده خانم ولز بوده است. پس از اتفاقات و حضورهای پشت سر هم در طول تاجگذاری شاه چارلز، او در طول مسابقه آواز یوروویژن یک عکس غافلگیرکننده انجام داد که در آن پیانو را با لباسی که از شانه بیرون زده بود، نواخت. او همچنین در میان ترویج آگاهی از سلامت روان است، هدفی که در خط مقدم ماموریت سلطنتی او بوده است.