مایلی سایرس می‌گوید که نسبت به اقدامات گذشته خود “گناه و شرم” دارد

بدعت های مایلی سایرس، توپ های خراب، و موهای وز کرده شاید یک دهه پیش باشد، اما برای همیشه در فرهنگ فرهنگ پاپ ریشه دوانده است. و در حالی که آلبوم اخیر او تعطیلات تابستانی بی پایان رکورد تک آهنگ فوق العاده را ایجاد کرد گل ها، پروژه 2013 او بانگرز (که شامل سرود حزب “ما نمی توانیم متوقف شویم” و اینترنت شکستن “توپ ویران”) کاملاً تیتر یک بود.

این ستاره دو سال هوشیار بوده است، چیزی که به او حس جدیدی از وضوح و بازتاب در میان آخرین موج موفقیتش داده است. اگرچه به نظر می‌رسد بازی‌های سرکش او یک عمر پیش است، او نسبت به اعمال خود احساس گناه می‌کند – اما همچنین اذعان می‌کند که بزرگ شدن در کانون توجه منجر به انتقاد شدید و گاهی ناعادلانه‌اش توسط عموم شد.

التون جان، لیل ناس ایکس و سایرس در نمایشگاه پاییز/زمستان ورساچه 2023.

Emma McIntyre/Getty Images Entertainment/Getty Images

سایرس در مصاحبه ای با British توضیح داد: «من سال ها به دلیل جنجال و ناراحتی زیادی که واقعاً ایجاد کردم، مقداری گناه و شرم را در اطراف خودم حمل کردم. ووگ. اکنون که بالغ شده ام، می فهمم که چقدر سخت قضاوت شده ام. من در کودکی توسط بزرگسالان به شدت مورد قضاوت قرار می گرفتم و اکنون، به عنوان یک بزرگسال، متوجه می شوم که هرگز یک کودک را سخت قضاوت نمی کنم.

کوروش ادامه می دهد که اقدامات مشکوک او گاهی تلاشی برای فاصله گرفتن از شخصیت او بود هانا مونتانا، شخصیت دیزنی که کوروش از سال 13 بر روی صفحه نمایش شخصیت می داد. او گفت: «من در واقع یک فرد توجه‌جو نیستم و به عنوان یک زن بالغ 30 ساله اینجا نشسته‌ام. من برای خودم جلب توجه می‌کردم زیرا داشتم خودم را از شخصیتی که بازی کرده بودم جدا می‌کردم. هر کسی، وقتی 20 یا 21 ساله هستید، چیزهای بیشتری برای اثبات دارید. من پدر و مادرم نیستم. “من همانی هستم که هستم.”

این ستاره 30 ساله در کنار آخرین آلبوم خود، امسال انواع موفقیت ها را تجربه کرده است. او یک برنامه ویژه شب سال نو را در NBC با مهمانان پاریس هیلتون و دالی پارتون برگزار کرد، در رویدادهای مد بزرگ مانند نمایش ورساچه در لس آنجلس دیده شده است، و اخیرا یک ویدیوی صمیمی برای آخرین تک آهنگ خود، “Jaded” منتشر کرده است.