جدیدترین ظاهر جولیا فاکس یک کرست شفاف و یک دامن پرنسس است.

جولیا فاکس به‌خاطر گروه‌های التقاطی و خلاقیت‌های حیله‌گر DIY خود بدنام است (زمانی را به یاد بیاورید که او یک لباس و گوشواره کامل را از برگ‌هایی که در شهر نیویورک جستجو کرده بود درست کرد؟). بنابراین وقتی بازیگر در یک نمایش اول حضور می‌یابد، روی فرش قرمز راه می‌رود یا صرفاً برای قدم زدن بعدازظهر بیرون می‌رود، دنیا توجه می‌کند.

فاکس تمایل دارد که ظاهر زیبا را دوست داشته باشد، اما آخرین گروه او مطمئناً یکی از مرزی ترین گروه او تا به امروز است. او با حضور در بیست و پنجمین سالگرد Art of Elysium “Paradis” در کن، یک کرست حجاری شده شفاف و یک دامن بلند سفید از ملحفه های تخت به تن کرد.

ویکتور بویکو/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

در حالی که بدنه‌های قالب‌گیری شده در چند سال گذشته محبوبیت پیدا کرده‌اند (فکر کنید زندایا با سینه‌پشت صورتی تام فورد است)، قطعه شفاف فاکس به سطح بالاتری رسید. نیم تنه تا قسمت میانی او (که ظاهری شبیه یخ در حال ذوب شدن را می‌داد) و با دو رشته سیم در گردن و پشت روی بدن بازیگر نگه داشته شد.

دامن دو طبقه دارای شلوغی در بالا بود که به چین‌های دراماتیکی تبدیل می‌شد. را سنگهای تراش نخورده ستاره تصمیم گرفت مسیر کلاسیک تری را برای گلم و لوازم جانبی انتخاب کند و ظاهر را با سنگ های درخشان مارلی و آرایش هالیوودی شیک ترکیب کند.

ویکتور بویکو/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

این اولین باری نیست که فاکس قبلاً یک ظاهر شفاف را انتخاب می کند. برای یک رویداد هفته مد نیویورک در ماه سپتامبر، او یک لباس کوتاه و اکسسوری‌های میخ‌دار پوشیده بود که از لفاف ساران ساخته شده بود و همین هفته گذشته، او یک تاپ تیوپ، کیف و چکمه‌های ساخته شده از کاندوم به تن کرد. در حالی که مشخص نیست که آیا فاکس امسال در رویدادهای دیگری در کن شرکت خواهد کرد یا خیر، ما مشتاقانه منتظر یک لحظه دیگر برای بیانیه‌سازی خواهیم بود (و شاید بیشتر).

گاتهام / فیلم مجیک / گتی ایماژ

Rachpoot/Bauer-Griffin/GC Images/Getty Images