کیت میدلتون نسخه باربیکور خود را با پیراهن انجام می دهد

وقتی کیت میدلتون یک شبح که دوست دارد پیدا می کند، به آن می چسبد. به نظر می رسد که شاهزاده خانم ولز – که به دلیل پوشیدن سبک های مورد علاقه اش شناخته می شود – به طور خاص به پیراهن پیراهن گرایش پیدا کرده است. میدلتون که اخیراً این لباس همه کاره را در مجالس رسمی و غیررسمی انتخاب کرده است، در ظاهرهای اخیر پیراهن های رنگین کمانی به تن کرده است که آخرین آن یک عدد صورتی آدامسی است. ظاهراً حتی یک شاهزاده خانم نیز می تواند تحت تأثیر باربیکور قرار گیرد.

جف اسپایسر/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

میدلتون با حضور در نمایشگاه گل چلسی در بیمارستان سلطنتی لندن، مجموعه ابریشمی درخشان ME+EM و اسپادری‌های توری برنزه Castañer Carina را پوشید. او دقیقاً دو سال پیش این پیراهن را در یک ملاقات با میلا اسندون بیمار سرطانی 5 ساله در کاخ هالیرودهاوس به تن کرده بود.

WPA Pool/Getty Images Entertainment/Getty Images

کارل کورت/اخبار گتی ایماژ/گتی ایماژ

رنگ صورتی به سبک باربی برای مراسم بهار عالی بود و این مجموعه (که دارای دکمه‌هایی در قسمت جلو و همچنین چندین چین‌دار در سرتاسر آن بود) به طرز چشمگیری شبیه به ظاهری زمردی بود که شاهزاده خانم چند روز پیش در یک رویداد سلامت روان پوشیده بود. در لندن.

Max Mumby/Indigo/Getty Images Entertainment/Getty Images

این یک آخر هفته شلوغ برای میدلتون بوده است – قبل از رویداد روز دوشنبه، او با لباس زنبورداری برای روز جهانی زنبور عسل در اینستاگرام ظاهر شد. شاهزاده خانم در توضیح این عکس نوشت: زنبورها بخش حیاتی اکوسیستم ما هستند. “امروز فرصتی عالی برای افزایش آگاهی در مورد نقش اساسی زنبورها و سایر گرده افشان ها در حفظ سلامت مردم و کره زمین است.”