کیت بلانشت پسرش داشیل را به فرش قرمز کن آورد

دعوت به جشنواره فیلم کن می تواند سخت باشد، اما به نظر می رسد برای کسانی که دارای تبار معروف هستند، دردسر کمتری داشته باشد. از کاترین زتا جونز و کریس دختر مایکل داگلاس گرفته تا اوما تورمن و پسرش لوون که امسال در اولین نمایش‌های نمایش شرکت کردند، گردش‌های خانوادگی زیادی روی فرش وجود داشته است. آخرین زوج مادر و پسری که در این جشنواره در مرکز صحنه قرار گرفته اند، کسی نیست جز کیت بلانشت و پسر 21 ساله اش داشیل جان آپتون.

بلانشت و آپتون در اولین نمایش فیلم حضور داشتند قاتلان ماه گل– فیلمی به کارگردانی مارتین اسکورسیزی با بازی لئوناردو دی کاپریو، لیلی گلدستون و رابرت دنیرو. در حالی که بلانشت به خاطر پوشیدن مجدد فرش قرمزش شناخته شده است، او یک لباس مشکی و سفید سفارشی لویی ویتون را انتخاب کرد که با دامن تا کف و یک قطار ابریشمی سفید کامل شده بود.

Daniele Venturelli/WireImage/Getty Images

پسر این هنرپیشه استرالیایی آن را با لباسی کلاسیک با لباسی ساده که به گروه مادرش برجسته می‌شد، حفظ کرد. داشیل نسبتاً دور از انظار عمومی باقی مانده است اما با حضور در مدرسه فیلم راه مادرش را دنبال می کند.

در اوایل جشنواره، بلانشت لباس دیگری از لویی ویتون به تن داشت منطقه مورد علاقه برتر. این لباس مشکی و سفید دارای جیب های پولک دار نقره ای، یک کمربند نامتقارن و یک شنل مشکی بود.

Gareth Cattermole/Getty Images Entertainment/Getty Images

بلانشت داشیل را با همسرش اندرو آپتون (که کارگردان و فیلمنامه نویس است) به اشتراک می گذارد. این زوج در اواسط دهه 1990 با هم آشنا شدند و 25 سال است که ازدواج کرده اند – داشیل بزرگترین برادر رومن 19 ساله و ادیت 8 ساله است.

را انبار ستاره فرزندانش را بدون بار شبکه های اجتماعی بزرگ کرده است و سال گذشته در مصاحبه ای گفت که آنها به شهرت او “بی علاقه” هستند: “به آنها گفتم اوه من برای 36 ساعت به نیویورک می روم. من چهارشنبه برمی گردم.» این بازیگر به اشتراک گذاشت. “یکی از آنها در مدرسه جایزه می گیرد، و آنها گفتند، “اوه، باشه، خوش بگذره.”

Gareth Cattermole/Getty Images Entertainment/Getty Images

خبرگزاری آنادولو/ خبرگزاری آنادولو/ گتی ایماژ