جدول زمانی کامل از رابطه شایعه شده بانی بد و کندال جنر

هنگامی که برای اولین بار در فوریه شروع شد، بسیاری معتقد بودند (یا امیدوار بودند) پرتاب بین کندال جنر و بانی بد فقط یک قطره در ظرف بود، تلاش دیگری برای افراد مشهور که به سختی بیشتر از دور اول سرفصل های پیرامون آن دوام می آورد. حالا یک ماه و نیم از آن زمان می گذرد و مشخص است که هنوز هم قوی است. این مدل و خواننده همچنان در اطراف لس آنجلس با هم ظاهر می شوند و نمی توان انکار کرد که چیزی بین آنها در حال وقوع است. در حال حاضر، هیچ چیز تایید نشده است، اما در این بین، به نظر می رسد ارزش آن را دارد که همه چیزهایی را که در مورد این زوج می دانیم، از اولین بوسه در فوریه تا کنون، پیگیری کنیم.

16 فوریه 2023:

DeuxMoi، شایعه‌پرداز اینستاگرام، نکته‌ای را به اشتراک گذاشت که «شب گذشته یک خواهر مدل مجرد و مشهور در حال بازی هاکی لوزه‌ها با Bad Bunny در یک باشگاه خصوصی LA دیده شد.» بسیاری بین زن مورد نظر که جیجی حدید یا جنر است در نوسان بودند، اما در نهایت، انسان پشت DeuxMoi در پادکست خود فاش کرد که در واقع جنر است. ظاهرا شاهدانی برای جلسه آرایشی که در کلوپ خیابان پرندگان در غرب هالیوود در آخر هفته روز رئیس جمهور رخ داد، وجود داشته است.

18 فوریه 2023:

رابطه بین جنر و بانی به سرعت از باشگاه به یک قرار رسمی تبدیل شد زیرا این جفت از همان رستوران خارج شدند (البته جداگانه و از خروجی های مختلف). جاستین و هایلی بیبر نیز تقریباً در همان زمان در حال خروج از رستوران دیده شدند که باعث شد بسیاری تصور کنند که این چهار نفر در یک قرار دو نفره بوده است.

20 فوریه 2023:

درست مانند هر زوج مشهوری که در حال رشد هستند، قبل از این فقط مسئله زمان بود مردم یک هفته پس از “رابطه”، این سایت گزارش می دهد که جنر و بانی پس از “معرفی شدن توسط دوستان” در حال “زمان گذراندن با هم” هستند.

یک منبع گفت: “او او را دوست دارد و سرگرم می شود.” مردم. او با پسرهایی که در گذشته با آنها قرار ملاقات داشت متفاوت است. او بسیار جذاب است.» مطابق با سرگرمی امشب، احساسات توسط بانی متقابل می شوند. یک منبع گفت: “کندال و بد بانی مجذوب یکدیگر هستند و قطعا حال و هوای معاشقه ای دارند.” “تا اینجا برای هر دوی آنها سرگرم کننده بوده است.” ET با این حال، تاکید کرد که “جدی نیست و آن دو در حال تفریح ​​هستند.”

7 مارس 2023:

چند هفته پس از اینکه برای اولین بار شایعات مربوط به قرار را برانگیختند، کندال و بانی به همراه تعدادی از دوستانشان از جمله خواهر کوچکتر مدل، کایلی، به پارک سوشی در غرب هالیوود رفتند. پاپاراتزی ها هنگام خروج از رستوران، کندال و بانی را در آغوش گرفتن و بوسیدن قبل از جدایی شکار کردند.

9 مارس 2023:

سرگرمی امشب به‌روزرسانی وضعیت دیگری ارائه کرد و گزارش داد که این زوج «فعلاً کارها را کند می‌کنند و می‌بینند که اوضاع در آینده به کجا می‌رود». ظاهراً «هر دو واقعاً همدیگر را دوست دارند و فقط در حال رفت و آمد هستند و اوقات خوبی را سپری می‌کنند. آنها خیلی خوب با هم کنار می آیند و دوستان مشترک دارند، بنابراین اطرافیان آنها را با هم دوست دارند. خانواده او از رابطه آنها حمایت می کنند. همه از خوشحالی کندال خوشحال هستند.”

12 مارس 2023:

در حالی که جنر در آن شرکت کرد نمایشگاه Vanity Fair او به صورت انفرادی در مهمانی اسکار، اواخر شب در مراسم فوق العاده خصوصی بیانسه و جی زی در Chateau Marmont با بانی ملاقات کرد. آنها حتی ساعت چهار صبح با هم در یک ماشین در حال خروج بودند.

14 مارس 2023:

مطابق با ما هفتگی، “چیزها بین کندال و بد بانی رسمی نیست، اما آنها به طور منظم یکدیگر را می بینند و یکدیگر را بهتر می شناسند.” با این حال، در این مرحله، ظاهراً احساسات جنر پس از «گذراندن زمان بیشتر» با خواننده، “شروع به رشد” می کند.

این منبع ادامه داد: “این خیلی جدی نیست، اما او او را دوست دارد و آماده است تا ببیند همه چیز با او پیش می رود.” کندال قدردانی می کند که چگونه با او با احترام رفتار می کند و او را می خنداند.

4 آوریل 2023:

پس از چند هفته دور ماندن از کانون توجه، جنر و بانی دوباره ظاهر شدند، این بار سوار بر اسب. این خواننده و مدل با هم در حال رفتن به یک سواری در مرکز اسب سواری Hidden Hills دیده شدند. مطابق با TMZ، آنها به نوبت سوار اسب شدند و حتی در یک نقطه با هم سوار شدند. جنر یک دختر اسب مشهور بدنام است و ادعا کرده است که در مقطعی تنها دوستانش اسب های او بودند. بنابراین، اگر او بنیتو را با اسب‌هایش آشنا کرده باشد، احتمالاً به معنای جدی شدن است.