چگونه انرژی شخصیت اصلی را در این ماه مهار کنیم

خوش آمدید به دبلیو پیش بینی ماهانه طالع بینی مجله. ما امسال کاتالوگ چرخشی از اخترشناسان جوان را که بیشتر در مورد آنها صحبت شده است را وارد مجموعه خواهیم کرد و به هر شخصیت اجازه می دهد دیدگاه خود را در مورد آنچه در آینده برای همه نشانه ها خواهد آمد ارائه دهد. مرحله بعدی: Indigo Witt، یک طالع بین روشنفکر و خالق محتوا که پیروان قابل توجهی را برای خواندن دقیق و متفکرانه خود پرورش داده است.

سلام، من هند هستم! مفتخرم که فال ماه آوریل را برای شما بیاورم دبلیو مجله این ماه بسیار تأثیرگذار و پرانرژی است، با ورود مریخ به سرطان و ماه گرفتگی خورشیدی در برج حمل در حدود 20 آوریل. بسیاری از ما بعد از تغییرات نجومی عظیمی که در ماه مارس رخ داد، با ورود زحل به حوت و پلوتون به دلو احساس حساسیت می کنیم. . با این حال، برای آوریل، ستارگان از ما می‌خواهند که عمیقاً کاوش کنیم و به آنچه در آینده خواهد بود ایمان بیاوریم. موفق باشید، شما!

برج حمل

برج حمل، تولدت مبارک! انتظار داشته باشید که ماه آوریل بسیار مهم باشد، زیرا قدرت خود را دوباره فرا خواهید گرفت. اگر فراموش کردی، تو شخصیت اصلی هستی عزیزم. این ماه از شما می خواهد که روی مسیر زندگی خود تمرکز کنید، زیرا چرخه ها در حال پایان هستند – به ویژه در حرفه شما. خورشید گرفتگی در نشانه شما در نوزدهم کاتالیزور شروعی گسترده، رویدادهای سرنوشت ساز و دگرگونی ها است. این شما را راهنمایی می کند تا زمانی که صحبت از زندگی در حقیقت و در کانون توجه بودن به میان می آید، به بالاترین پتانسیل خود برسید. حواست به جایزه باشه.

ثور

برج ثور، این ماه زمان بسیار زیادی برای شماست-پس حتماً از آن استفاده کنید! موضوع ماه آوریل بر نحوه بیان خلاقیت و پرورش خود متمرکز است. ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که به درون خود بچرخید و در اطراف معنویت خود پیشرفت هایی ایجاد کنید. شما در حال برداشتن گام‌های جسورانه و ادعای اقتدار خود با بیرون آمدن از رکود هستید، که ممکن است شما را تشویق کند تا با ریشه‌های خود (شامل خانواده) ارتباط برقرار کنید. ثورها با قدیمی ها و با جدیدها کنار می آیند، در حالی که شما فضا را برای این همه رشد ایجاد می کنید تا انرژی های مختلفی را به زندگی خود جذب کنید. از برگشت جیوه در نشانه خود در اواخر این ماه آگاه باشید—ممکن است کمی زبانتان بسته شود!

جوزا

جوزاهای پویا، در آوریل امسال با سرعت کامل پیش روی شماست. اکنون که مریخ بالاخره از علامت شما خارج شده و وارد سرطان شده است، سخت کوشی و فداکاری که اخیراً انجام داده اید سرانجام نتیجه خواهد داد. ماه کامل در ترازو باعث می شود فصل قدیمی عشق پایان یابد و احتمالاً یک چرخه عاشقانه جدید آغاز شود. آوریل چراغ سبز شما برای شروع هر کاری است که می خواهید انجام دهید، و دوباره نقش شخصیت اصلی خود را بازسازی کنید. این یک دگردیسی نشاط آور است که شما را به سمت کشف مجدد کامل سیستم های اعتقادی خود سوق می دهد. همچنین زمان فوق العاده ای برای روشن کردن اهدافتان است. جوزا، شما روی گسترش انرژی خود برای دستیابی به ارتفاعات جدید در زندگی اجتماعی و همچنین شغل خود متمرکز هستید. و ما دوست داریم آن را ببینیم!

سرطان

این ماه برای شما هیجان انگیز است، خرچنگ های سرسخت – با ورود مریخ به نشانه شما، انرژی جدیدی افزایش می یابد. این همان انرژی جسورانه، مصمم و توانمندی است که منتظرش بودید! حرفه شما در این ماه در حال گسترش است و می توانید منتظر تغییرات مثبت و چشمگیر پیرامون اهداف بلند مدت یا کوتاه مدت باشید. آوریل فرصت مهمی برای حذف آنچه دیگر در بالاترین حد شما نیست و خداحافظی با چیزی است که به شما خدمت نمی کند. افزایش عشق و صمیمیت بزرگترین تمرکز در این ماه است و به یاد داشته باشید که آسیب پذیری چیز خوبی است. این به شما این امکان را می دهد که با باز کردن قلب خود، یادگیری از دیدگاه های تازه و تمرکز بر ایجاد ارتباطات و دوستی های جدید، احساس ارتباط بیشتری با دیگران داشته باشید.

لئو

برای خبرهای خوب آماده شوید، زیرا فرصت های شگفت انگیزی در راه است. لئوها در این ماه تشویق می شوند تا بر عشق به خود و بهبود احساس خود یا ارزش تمرکز کنند. ممکن است تغییرات و آزمایشات ناگهانی را در روابط خود تجربه کنید. این انرژی در مورد ایجاد تعادل هماهنگ بین امیدها و رویاهای شما و زندگی واقعی برای خود است. روابط نزدیک/گروه های اجتماعی شما در این زمان برجسته و تقویت می شوند. شما یاد می گیرید که چگونه با خارج شدن از منطقه راحتی خود را آزاد کنید. به یاد داشته باشید که ایده های خود را یادداشت کنید.

باکره

باکره ها، موفقیت غیرمنتظره ای در راه است. شما آماده هستید که در این فصل در مورد کشف حس هدفمندی جدی باشید، بنابراین برای دریافت همه نعمت ها و ثروت های موجود آماده باشید. با سیستم پشتیبانی خود تماس بگیرید. زندگی عمومی و حرفه شما در ماه آوریل پیشرفت ها و تغییرات مهمی را تجربه خواهد کرد. به دنبال آن برو. بگذارید مردم به شما کمک کنند. این ماه رشد محور است، بنابراین روی افزایش سطح و یافتن شفقت بیشتر برای خود تمرکز کنید. باکره‌ها ممکن است در این زمان متوجه علاقه‌مندی به سفر، معنویت، ارتباطات هم‌روح و فلسفه شوند.

ترازو

این یک ماه هیجان انگیز برای شما، ترازو، با رویدادهای مهم و پیگیری های جدید است. ترازو بالاخره به نفع شما متعادل می شود. برای ماه آوریل، روی پوست انداختن، گسترش چشم انداز و رها کردن اهداف قدیمی برای ایجاد آینده ای امیدوارکننده تمرکز کنید. شما در مورد تحول، ایستادگی و بینش جدید در مورد چگونگی درک هویت خود فکر خواهید کرد. ماه کامل در نشانه شما تماماً در مورد تازه کردن است. ترازو، می توانید انتظار داشته باشید که روی مسائل قلبی و یادگیری از دیگران تمرکز کنید. روابط شما در حال گذر از یک تنظیم مجدد گسترده است.

عقرب

این ماه مانند یک شروع جدید بسیار مورد نیاز خواهد بود. عقرب، وزنه سنگینی در حال برداشته شدن است: شما در مواجهه با ترس های خود و یافتن راه حل در حال حاضر صادق هستید. این دقیقا همان چیزی است که دکتر دستور داده است. هر چیزی که سعی کرده اید رها کنید در نهایت از روی شانه های شما خارج می شود. همچنین تغییرات مثبتی در مورد تلاش های کاری شما وجود دارد. شما در حال ضربه زدن به جکپات هستید و کاملاً از نو شروع می کنید. شما تشویق می‌شوید که روی بهبودی، ارتقای ذهنیت خود و ریسک‌هایی که شما را در سطح احساسی سوق می‌دهد، تمرکز کنید. ذبح کردن!

قوس

قوس، این لحظه همه چیز در مورد حرکت به جلو در یک سفر هیجان انگیز است. خاطرات زیبایی در این ماه رقم خواهد خورد. شما روی تعمیق ارتباطات خود متمرکز هستید. خورشید گرفتگی برای شما بسیار لذت بخش است، زیرا در حال یادگیری و آموزش مهارت های جدید در مورد شفا هستید که زندگی شما را کاملا متحول می کند. زندگی اجتماعی و عشقی شما به طور مثبت در جلو و محور قرار می گیرد، که سبک ارتباط و ابراز خود را تغییر می دهد. قوس، شما می توانید انتظار داشته باشید که سرعت خود را کاهش دهید، عمیق بکنید، روحیه خود را تقویت کنید و پیشرفت هایی را تجربه کنید.

برج جدی

برج جدی، کارهای درونی مهمی برای انجام این ماه وجود دارد. بازسازی خانه خود و سرمایه گذاری در مراقبت از خود را در نظر بگیرید. شما همچنین بر روی استقبال از انرژی مثبت، پرشور و تحول آفرین تمرکز می کنید. وقتی نوبت به سرگرمی ها، پروژه ها و حرفه شما می رسد، به این فکر می کنید که چگونه می توانید متمایز شوید. همه چیز در مورد احساس رضایت، حفظ بهترین علاقه خود، کاوش در آنچه دوست دارید انجام دهید، و وارد کردن تعهدات جدید در روابط خود – و احتمالاً یک موقعیت جدید زندگی است. گفتگو با یک دوست نزدیک یا یکی از اعضای خانواده در حال حاضر به شما کمک زیادی خواهد کرد.

دلو

بالاخره احساس می کنید که بلوک هنری به پایان رسیده است. خلاقیت شما در حال بهبود است – اجازه دهید آن را غرق کنید! آیا به نوشتن یک خاطره فکر کرده ای، دلو؟ زیرا این ماه داستان های جالبی برای به اشتراک گذاشتن در اختیار شما قرار می دهد. شما روی تولد دوباره در آوریل تمرکز کرده اید. آماده باشید، زیرا تمام زندگی شما در شرف تغییر است. شما با سایه های خود روبرو می شوید و به نسخه جدیدی از خودتان شکوفا می شوید. من شما را تشویق می‌کنم که روی نیت‌های خود تمرکز کنید، دیدگاه خود را مجدداً تنظیم کنید، عشق جدید را بپذیرید، و از نظر احساسی عمدی‌تر رفتار کنید. این انرژی به این معنی است که شما در حال رهاسازی باورهای خود محدود کننده و پذیرش مسئولیت های جدید هستید.

ماهی ها

ماهی ها در این ماه در حال بررسی قدرت تشخیص و مرزها هستند. این مراحلی که برمی‌دارید به شما کمک می‌کند تکامل پیدا کنید. آوریل فعالیت های جدید و گسترده ای را به همراه خواهد داشت. چرخه های هیجان انگیز و زنگ های بیداری شما آماده هستید که کارها را به گونه ای متفاوت شروع کنید – انتظار داشته باشید که اهداف آینده و همچنین انواع دوستی هایی که دارید بررسی شوند. فصل برج حمل به شدت شما را تشویق می کند که بر روی رهاسازی الگوهایی تمرکز کنید که خودخراب کننده هستند. به یاد داشته باشید که به فرآیند و جهان اعتماد کنید تا شما را در مسیر درست راهنمایی کند. اگر دیگر به نظرتان درست نیست، یا تغییری در دل دارید، اشکالی ندارد، ماهی های عزیز!