تمام جزئیات عروسی سه روزه پاریس هیلتون با کارتر ریم

عصر پنجشنبه، میهمانان محترم در یک ملک خصوصی در لس آنجلس گرد هم آمدند تا شاهد مراسم عروسی پاریس هیلتون و کارتر ریم باشند، درست در زمانی که طرفداران سوسیالیست روی کاناپه های خود در سراسر کشور نشسته بودند و اولین قسمت از سریال Paramount+ را تنظیم می کردند. پاریس عاشق. در حالی که مستندهای 13 قسمتی سفر به 11 نوامبر را مستند می کنند، در حال حاضر، ما روی روز مورد بحث تمرکز می کنیم زیرا با افشای جزئیات بیشتر و بیشتر، مشخص می شود که عروسی سه روزه هیلتون واقعاً یک اتفاق خواهد بود. به خاطر سپردن. ریم به همسرش در پادکست هیلتون گفت: “این قطعا عروسی افسانه ای شما خواهد بود.” اینجا پاریس است، روز عروسی در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد این رویداد بدانید.

مهمانها

در حالی که فهرست کامل مهمانان هنوز فاش نشده است، عکس هایی از افراد مشهور مختلف که به محل برگزاری مراسم می رسند در اینترنت راه می افتند، و همچنین گزارش هایی از حضور کیم کارداشیان در پاریس در دهه 00 میلادی (هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آیا او پیت دیویدسون را به عنوان نقش آفرینی کرده است یا خیر). او به علاوه یک). عکس ها در صفحه ششم نشان می دهد که Bebe Rexha، Emma Roberts، Paula Abdul، و Rachel Zoe همگی در حالی که به مراسم عروسی می روند، لباس پوشیده و همچنین مدیر خلاق Alice + Olivia، Stacey Bendet، بازیگر اشلی بنسون و زنان خانه دار واقعی ستاره کایل ریچاردز

محل برگزاری

هیلتون و روم در املاک پدربزرگ فقید هیلتون بارون در بل ایر با هم ازدواج کردند. مطابق با صفحه ششماین مکان فقط چند هفته پیش انتخاب شد، و این زوج در ابتدا قصد داشتند در کلیسایی با پذیرایی در املاک ازدواج کنند. این خانه دیگر از نظر فنی در خانواده هیلتون نیست، در ماه مه به اریک اشمیت، مدیر عامل سابق گوگل، اریک اشمیت، به قیمت 61.5 میلیون دلار فروخته شد، اگرچه آنها آن را برای روز بزرگ اجاره کرده بودند.

هیلتون گفت: “به عنوان یک دختر کوچک، همیشه به خودم می گفتم که در املاک سابق پدربزرگم ازدواج خواهم کرد.” ووگ «تصور کردم عروسی افسانه‌ای خود را اینجا برگزار کنم، و شگفت‌انگیز است که واقعاً به حقیقت پیوست. این ملک خاطرات بسیاری را به ارمغان می‌آورد، و اینکه در این روز در اینجا با خانواده‌ام و در ارتباط با همه عزیزانم باشم، بسیار معنی دارد.»

لباس

در حالی که مطمئناً پس از پایان این رویداد چند روزه لباس‌های زیادی برای بحث وجود خواهد داشت، هیلتون در حالی که روز پنج‌شنبه در راهرو قدم می‌زد، لباس سنتی به تن کرد و یک لباس اسکار د لا رنتا با نیم تنه توری و دامن کامل توری پوشید که شبیه لباس‌های توری بود. لباس والنتینو برای خواهرش، نیکی هیلتون روچیلد، در روز بزرگ خود در سال 2015 پوشید. هیلتون گفت: “ما ماه ها صرف طراحی لباس من به طور کامل با طراحان شگفت انگیز اسکار د لا رنتا، فرناندو گارسیا و لورا کیم شدیم.” ووگ “من عاشق این هستم که چگونه معلوم شد. من چیزی می‌خواستم که جاودانه، شیک، شیک و نمادین باشد و بسیار خوشحالم.» به نظر می رسد این لباس برای هیلتون با یقه بلند و آستین های بلند بسیار محافظه کارانه است، اما پس از مراسم، هیلتون به لباس دیگری از اسکار د لا رنتا تبدیل شد، این لباس با یک پیراهن حباب دار کوتاه و یقه نازنین پوشیده شده با لوازم گلدار. به احتمال زیاد، این حتی پایان رژه لباسی که از هیلتون می آید، نخواهد بود. بازگشت. در ماه اوت، هیلتون به جیمی فالون گفت که در آخر هفته “لباس های زیادی” وجود خواهد داشت. او گفت: «احتمالاً 10. “من عاشق تغییر لباس هستم.”

در مورد ساقدوش‌ها، همگی لباس‌های یقه توری صورتی آلیس و اولیویا به تن داشتند. نیکی، خدمتکار افتخاری در این مراسم، این برند را نیز پوشید، اگرچه لباس او دارای یقه ای برای هماهنگی با عروس بود. در همین حال، رئوم، یک تاکس سفارشی Zegna با دکمه سر دست کارتیه پوشیده بود.

رویداد

همانطور که گفته شد، مراسم پنجشنبه شب تنها آغاز یک آخر هفته کامل برای جشن گرفتن هیلتون و روم بود. با این حال، هیلتون به طور خاص می‌خواست در 11 نوامبر ازدواج کند، زیرا علاقه‌اش به معنای پشت اعداد را در نظر می‌گرفت. او گفت: «11:11 همیشه زمان مورد علاقه من از روز بوده است ووگ. “این یادآوری من است که آرزو داشته باشم و در معرض معجزات قرار بگیرم. این تاریخ مخصوص من و کارتر است – این نشان دهنده داستان عشق ما است که هر دوی ما می دانستیم که قرار است باشد.

در 11 نوامبر، هیلتون در حالی که دوستش، کیم پتراس، آهنگ “I Can’t Help Falling in Love” اثر الویس پریسلی را خواند، از راهرو عبور کرد. هر چند موسیقی به همین جا ختم نشد. پس از این مراسم، مهمانان برای صرف شام نشسته به چادر رفتند و دمی لواتو آهنگ “I Will Always Love You” را اجرا کرد. به احتمال زیاد، این تنها آغاز حضور افراد مشهور است، زیرا آخر هفته همچنان ادامه دارد.