تیلور سوئیفت قبل از اکران «قرمز» از «لباس انتقامی» پرنسس دایانا استفاده کرد.

قرمز (نسخه تیلور) به طور رسمی پخش شده است و طرفداران تیلور سویفت در سراسر کشور در حال تکرار جدایی خود در سال 2012 هستند و متن ترانه “I Knew You Were Trouble” را می خوانند در حالی که همسران آنها AirPods خود را در اتاق دیگر روی “لغو نویز” روشن می کنند تا بتوانند واقعاً دریافت کنند. چند کار انجام شده در همین حال، توییتر خنجرهایی را به سمت الهام‌بخش ادعایی آلبوم، جیک جیلنهال، پرتاب می‌کند (که گمان می‌رود در جایی مخفی شده است، احتمالا با آب و غذای کافی برای منتظر ماندن در چند هفته آینده به دور از چشم عموم). با این حال، سوئیفت در یک تور مطبوعاتی است و آلبوم خود را در هر وسیله نقلیه NBC که او را دارد تبلیغ می کند. او مهمان موزیکال این هفته است شنبه شب زنده و او این هفته را گذراند تا هر دو را دور بزند نمایش امشب با جیمی فالون و آخر شب با ست مایرز. با این حال، همان چیزی بود که او در این دو نمایش پوشیده بود که باعث شد مردم صحبت کنند.

در حین حضور در دیروقت پنجشنبه شب، سوئیفت یک لباس کوتاه مشکی از دیوید کوما انتخاب کرد. ظاهر آن نسبتاً ساده است و دارای تزییناتی در قسمت کمر و یقه V است، اما این شبح است که افراد را وادار به صحبت می کند. بسیاری در توییتر این لباس را با لباس کریستینا استامبولیان مقایسه می کنند که پرنسس دایانا پس از اعتراف علنی شاهزاده چارلز به خیانت خود در سال 1994 پوشیده بود. . مورد اصلی: تیلور سویفت.

بانک عکس لوید بیشاپ/NBC/NBCU از طریق گتی ایماژ

وقتی سوئیفت با لباس مشکی خود با یقه مشابه بیرون آمد، توییتر منفجر شد و آن را “لباس انتقامی” خود نامید. البته، مردی که او از او انتقام می گیرد، چارلز نیست، بلکه جیلنهال است. همانطور که طرفداران هاردکور سوئیفت می دانند، خواننده بسیاری از کارها را تصادفی انجام نمی دهد، بنابراین قطعاً ممکن است هنگام انتخاب ظاهر خود تصویر دایانا را در ذهن داشته باشد. دیروقت.