تعداد فالوورهای ال فانینگ در اینستاگرام نقش مهمی را برای او به همراه داشت

در حالی که ال فانینگ در تولیدات بزرگی مانند بدخواه، دختری از پلین ویل، و در حال حاضر بزرگ، این بازیگر می گوید که یک بار برای یک نقش نه به دلیل مهارت های بازیگری اش، بلکه به دلیل تعداد فالوورهای اینستاگرامش (بله، واقعاً) از او گذشتند.

فانینگ در خلال گفت: «من یک بار برای یک چیز بزرگ نقشی نداشتم، و شاید فقط به این دلیل نبود، اما این همه بازخوردی بود که شنیدم – زیرا در آن زمان فالوور اینستاگرام کافی نداشتم. یک ظاهر در شاد غمگین گیج پادکست “و بنابراین، این کمی شبیه “خوب” بود. من قاطعانه به این که هرگز بخشی از آن را نگرفتم اعتقاد ندارم [because of that]”

اگرچه این بازیگر در حال حاضر بیش از شش میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد، اما واقعیتی را که بسیاری از بازیگران هالیوود با آن روبرو هستند بیان کرد – تعادل هنر خود را با حضور شخصی خود در رسانه های اجتماعی. در واقع، اعداد و ارقام در استودیوهای هالیوودی «دسترسی اجتماعی» یک پروژه را محاسبه می‌کنند که کل دنبال‌کنندگان آنلاین ستاره‌های آن را در نظر می‌گیرد. فالوور زیاد می تواند یک مزیت بزرگ برای بخش بازاریابی باشد. به عنوان مثال، توانایی دواین «راک» جانسون در ارائه مطالب تبلیغاتی به 378 میلیون دنبال کننده اینستاگرام خود اغلب به عنوان بخشی از دلیل موفقیت مداوم او در گیشه مطرح می شود.

در مورد فانینگ، این بازیگر 25 ساله همچنین درباره سریال هایی مانند مارول، جنگ ستارگان، و دی سی– با تکرار این واقعیت که او در این مرحله از حرفه خود فشاری برای ثبت نام در هیچ فرنچایز بزرگی احساس نمی کند. ستاره فیلم توضیح داد: “من هرگز به این چیزها نه نمی گویم، اما باید یک جلسه داشته باشم و واقعاً صحبت کنم تا ببینم چیست.”

هواداران در مت گالا 2023.

دیمیتریوس کامبوریس/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

فصل سوم از بزرگ، که در آن فانینگ در نقش کاترین ایفای نقش می کند، این هفته در Hulu به نمایش درآمد. این بازیگر همچنین در اوایل ماه جاری در Met Gala ظاهر شد، جایی که او لباس توری Vivienne Westwood و یک بولرو مشکی پوشید.

از سنین پایین (فنینگ اولین بازیگری خود را در سه سالگی انجام داد) این بازیگر به طور مداوم پروژه های جریان اصلی و تلاش های مستقل را متعادل می کند: “اگر می خواهید کارهای مستقل خود را انجام دهید، به خصوص در تولید، اکنون متوجه شده ام که فیلمنامه هایی وجود دارد که من می‌خواهند فرصتی برای تولید داشته باشند و کوچک هستند، اما این به تجربه مربوط می‌شود.»