لباس کوتاه سوتین مخروطی کایلی جنر الهام گرفته از مدونا است

کایلی جنر واقعاً در دوران ژان پل گوتیه خود است. این جوان 25 ساله در مراسم مت گالا یک لباس JPG از حیدر آکرمن و در یکی از میهمانی های بعد از مراسم با ظاهری سفارشی از این برند پوشید. چند روز بعد، او از کمپینی برای خانه فرانسوی رونمایی کرد که در آن قطعاتی از آخرین مجموعه آنها را به نمایش گذاشت.

در میان عکس‌های کمپین، تکرار صورتی از معروف‌ترین طرح خانه بود: سوتین مخروطی مدونا. حالا جنر دوباره وارد اینستاگرام شد و با لباس مینی مخروطی دیگر این برند، این بار مشکی ژست گرفت. شخص دیگری در اینجا موضوعی را می بیند؟

آخرین ظاهر این غول زیبایی دارای شکل مخروطی معروف خانه است که با جزئیات کرست ساختاری کامل شده است. او ظاهر را بدون اکسسوری مینیمال نگه داشت، هرچند از نظر زیبایی، چشم دودی، مانیکور قرمز کلاسیک و لب برهنه مشخص را انتخاب کرد.

کرست سوتین مخروطی اصلی مدونا توسط ژان پل گوتیه برای تور بلندپروازی بلوند در سال 1990 نماد پاپ طراحی شد. لباس رادیکال فوراً در فرهنگ لغت پاپ، مد و سبک گنجانده شد. از آن زمان، این خانه و همچنین ستارگان دیگری مانند آنیا تیلور-جوی، ریحانا و البته جنر به بازتفسیر آن ادامه دادند.

مدونا در طول تور جاه طلبی بلوند، 1990.

Gie Knaeps/Hulton Archive/Getty Images

جنر قبلاً به شکل مخروطی مادام ایکس اشاره کرده بود – او یک نسخه سفید را در TikTok آگوست پوشید و در ژانویه لباسی به تن کرد که ظاهراً تکراری از سوتین مخروطی بود. و با قضاوت بر اساس فید اینستاگرام او با محوریت JPG، زمان زیادی طول نخواهد کشید تا با نسخه دیگری استقبال کنیم.

جنر در نمایشگاه مد بهار/تابستان ۲۰۲۳ ژان پل گوتیه در پاریس شرکت می‌کند.

Pierre Suu/Getty Images Entertainment/Getty Images