بیلی ایلیش برای نمایش فیلم کنسرت جدیدش Y2K Goth رفت

بیلی ایلیش برای طرفدارانش یک سورپرایز فوق العاده داشت: یک فیلم کنسرت کامل با همکاری دیزنی. که در شادتر از همیشه: نامه عاشقانه به لس آنجلس، ایلیش با همکاری ارکستر فیلارمونیک لس آنجلس و گروه کر کودکان کودکان لس آنجلس ، به همراه استودیوی پویانمایی افسانه ای دیزنی ، دومین آلبوم خود را به یک دنیای کامل در Hollywood Bowl گسترش داد. در نتیجه یک فیلم کنسرت مانند هیچ فیلم دیگری وجود ندارد ، چیزی که ایلیش آن را “رویای محقق شده” نامید.

به طور طبیعی ، دیزنی یک جشن برتر شیک برای فیلم ترتیب داد و ایلیش مجبور شد فیلم جدید خود را به نمایش بگذارد شادتر از همیشه-یرا نگاه کن رنگ بلوند پلاتینی و مدل موی جدید او ، با الهام از مادرش ، با لباس مشکی تک رنگ او در تضاد بود. مطابق با سبک نمادین خود ، ایلیش از یک دکمه ابریشمی بزرگ با دکمه های برش دار استفاده می کرد که روی آن پنل های برش خورده است-دامن نزنید-مینی دامن کششی به سبک دهه 2000. شاید این اولین باری باشد که او روی فرش قرمز مینی می پوشد ، اما بریتانیایی اش ووگ جلد نشان دهنده اندیشه و طراوت ایلیش با بدن ، جنسیت و مد او بود و او در لباس خود بسیار آرام به نظر می رسید.

در مورد لوازم جانبی ، او گرمکن های مشکی را روی چکمه های بسیار ضخیم می پوشید. کل این لباس شبیه یک اشاره به سبک گوتی سایبری است. جواهرات سخت ایلیش ، با برچسب دست ساز Harlot Hands ، بر اساس LA ، شامل چندین حلقه و یک گردنبند با زنجیر نامناسب و آویز پروانه ای انتزاعی بود.

شادتر از همیشه: نامه عاشقانه به لس آنجلس در 3 سپتامبر در دیزنی پلاس نمایش داده می شود. عکسهای بیشتر از ظاهر ایلیش را در زیر مشاهده کنید.

عکس: جسی گرانت/گتی ایماژ برای دیزنی.

عکس: جسی گرانت/گتی ایماژ برای دیزنی.

عکس: جسی گرانت/گتی ایماژ برای دیزنی.