لیدی گاگا عاشق این کلاهبرداری است که والنتینو “واکسینه شده” است

هنگامی که پیرپائولو پیچیولی ، مدیر خلاق والنتینو ، هفته گذشته در اینستاگرام ظاهر شد و کت و شلواری پوشیده بود که نشان معروف “V” والنتینو را روی کلمه “واکسینه شده” نصب کرده بود ، توجه ما جلب شد. وقتی لیدی گاگا یک مارپیچ برای تبلیغ عطر Voce Viva والنتینو امروز با پوشیدن پیراهن روی لباس آپلود کرد ، ما مجبور بودیم بدانیم که مردم کی و چگونه می توانند یکی از آنها را تهیه کنند. علیرغم اینکه توسط بالاترین پله های خانواده والنتینو تأیید شده است ، این پیراهن ها در واقع کالای رسمی والنتینو نیستند. آنها در واقع چکمه های هوشمندانه ای از برچسب لباس خیابانی کلونی دوک کریستین جورج سوم هستند.

عرق های مارک دار این برند قبلاً مورد علاقه افراد مشهور بوده است. آن کاپشن زرد بزرگ را که کلمه “Benji” را روی آن می خواند به یاد دارید که آریانا گرانده در یک زمان دیده شد-دست دوست پسر سابق پیت دیویدسون و دست دیگرش یک آبنبات چوبی را در دست داشت؟ آره ، اون کلونی بود این مارک یکبار یک ژاکت با کلمات “Kim Is My Lawyer” ساخته بود که خود کیم کارداشیان وست به سرعت آن را انتخاب کرد. جاستین بیبر ، بلا حدید و کندال جنر همگی در اجناس خود دیده شده اند. لوکا سابات از طرفداران کلاه آنها است ، به ویژه کلمه ای که “Sabbat” خوانده می شود.

اما داشتن مدیر خلاق والنتینو و چهره یکی از رایحه های این مارک ، پوشیدن پیراهن های پیراهن والنتینو آنها را به سطح دیگری می رساند.

به طور معمول ، مارک های لوکس کاملاً از مالکیت معنوی خود ، به ویژه آرم خود محافظت می کنند. اگرچه ما شاهد این هستیم که دمنا گواسالیا از Balenciaga و الساندرو میشل از گوچی فرهنگ بوتلگ را در کار خود پذیرفته اند ، اما به ندرت دیده ایم که مدیر خلاق یک مارک در واقع یک بوتل کامل را در آغوش بگیرد. اما واکسیناسیون افراد به همان اندازه دلیل شایسته ای برای نقض قوانین است. همچنین به این معنی است که می توانید یک کاپشن “واکسینه شده” خودتان تهیه کنید – آنها با قیمت 185 دلار در سایت کلونی به فروش می رسند.