جلد “Certified Lover Boy” طراحی شده توسط Drake به چه معناست؟

دریک به یک نقطه عطف در حرفه خود رسیده است که تعداد کمی به آن رسیده اند: او به یک هنرمند بلو تراشه-در این مورد ، دامین هرست مفهومی و بحث برانگیز-مأموریت داد تا جلد آینده خود را طراحی کند. پسر عاشق گواهینامه آلبوم این نوع انعطاف پذیری است که به نظر می رسد فقط ردیف بالا قادر به انجام آن است. لیدی گاگا به جف کونز (به نوعی ، همتای آمریکایی هرست) مأموریت داد تا جلد فیلم را پوشش دهد. آرتپاپبه کانی وست در دوران رپ کوله پشتی ، هنرمند ژاپنی تاکاشی موراکامی را مجبور به انجام کارهای هنری کرد فارغ التحصیلی، در حالی که کانی در دوران چندقطبی تحصیل می کرد ، جورج کاندو ، نقاش را برای انجام این کار استخدام کرد فانتزی زیبای تاریک پیچ خورده من تصویری

این پسر عاشق گواهینامه جلد ممکن است فوراً به عنوان یک هنر جدی برای بیننده معمولی ظاهر نشود. به هر حال ، این فقط ایموجی است – ایموجی خانم باردار به طور دقیق در ترکیب رنگ های مختلف تکثیر و تکرار می شود. چرا باید از هیرست ، که گفته می شود ثروتمندترین هنرمند زنده انگلستان است ، برای این کار استفاده کرد؟

خوب ، ایموجی ها را کنار بگذاریم ، به نظر می رسد که این اثر هنری با کارهای قبلی هرست در گفتگو است.

هیرست بیشتر به خاطر قطعاتی که هنگام مرگ نشخوار می کنند شناخته شده است. دو قطعه معروف (یا بدنام ، بسته به سلیقه شما) هستند برای عشق به خدا، یک قالب پلاتینی از جمجمه انسان که با الماس پوشانده شده است ، و عدم امکان فیزیکی مرگ در ذهن کسی که زندگی می کند ، کوسه ببر مرده ای که در فرمالدئید محصور شده است (در صورتی که از آن استفاده نکنید ، هیرست بیشتر به خاطر “ایده های” جسورانه اش بیش از تسلط بر هنرهای سنتی هنرمند مورد حمایت قرار می گیرد). اما این همه عذاب و تیره نیست. برخی از مطالب او در ظاهر تقریباً شاد هستند و کاملاً تجاری (از نظر طراحی) ثابت شده است.

ترکیب دریک مجموعه نقاشی نقطه ای هرست را به یاد می آورد که در آن حلقه های رنگ آمیزی شده با رنگ های روشن بر روی زمینه سفید در هم آمیخته شده است. در اینجا ، البته ، آن نقاط با شکم های دیجیتالی کارتونی شکلک های ایموجی های باردار جایگزین شده است.

شما همچنین نمی توانید در مورد هرست و بارداری بدون به یاد آوردن مجسمه جنجالی 2005 او صحبت کنید ، مادر باکرهبه یک کار برنزی به ارتفاع 35 فوت که تصور ادگار دگا را دوباره به تصویر می کشد رقصنده کوچک چهارده ساله به عنوان یک زن باردار بیوپسی شده که تقریباً شبیه نمودار کتاب های پزشکی است. (مجسمه عظیم دیگری ، حقیقت، مضامین مشابهی را تکرار می کند ، مگر در آن قطعه ، زن شمشیری در دست دارد).

البته ، هیچ برداشتی فوری درباره معنای این ترکیب دو موضوع قبلی هرست وجود ندارد. شاید هدف فقط ایجاد چیزی با استفاده از ایموجی هایی بود که هنوز در آثار تأسیس هرست قابل تشخیص بود – یک چالش هنری مبهم جالب و بسیار مدرن.

با توجه به عنوان آلبوم ، به سختی می توان تصور کرد که هدف همه چیز به این سادگی ها نیست: “خوب ، دریک آنقدر پسر دوست داشتنی است که همه این زنان را باردار می کند. حداقل ، به طور استعاری.”

اما گاهی اوقات با کار هرست ، به نظر می رسد بزرگترین نکته این است که این شیء اصلاً وجود دارد. شاید دریک احساس می کرد به مرحله ای در حرفه خود رسیده است که می تواند باعث شود هیرست جلد آلبوم خود را طراحی کند ، و این دلیل کافی برای انتشار اثر بود. کاملاً ممکن است که برای هر دوی آنها ، نتیجه واقعی ثانویه باشد.