بهترین ظاهر هفته مد میلان پاییز 2021

هفته مد میلان در پاییز 2021 به شیوه ای مستقل از همه گیری همه گیر تاریخ ساز شد. بله ، برنامه ها تا کنون به صورت دیجیتالی متمرکز شده اند ، به جز تعدادی از ویراستاران و خریداران محلی که در مهمانی ها و برنامه های کوچک با لیست مهمان های تنگ تر از پیشنهادات دیدن می کنند. اما برای اولین بار ، این هفته مد به صراحت برگزار می شود ، کیم جونز اولین لباس آماده خود را در Fendi (بدون کمبود خز واقعی) انجام داد ، Miuccia Prada و Raf Simons دومین مجموعه خود را منتشر کردند و پنج طراح آفریقایی این هفته با ارائه “ما در ایتالیا ساخته شده ایم” افتتاح شد. برای مشاهده همه نکات برجسته ، نگاههای Alberta Ferretti ، Max Mara و موارد دیگر را در زیر مرور کنید.

نگاه: لباس های شیشه ای دستباف ، کت و شلوارهای پر از غریب ، کت های بادکنکی و چکمه های بلند تا دور ران با ابعاد حماسی.

الهام: مهارت حرفه ای ، راحتی و رویکردی همه جانبه در لباس پوشیدن.

با احترام از دولچه و گابانا

نگاه: لباس کلریدوسکوپی ، آب نبات رنگ آب نبات.

الهام: مد لباس بچه های باشگاهی و سوپرمدل دهه 90 وارد بار می شوند … 3:15 ما به salvatore ferragamo احتیاج نداریم زیرا در حال حاضر آنجاست.

با احترام از دولچه و گابانا

با احترام از دولچه و گابانا

با احترام سالواتوره فرگامو

نگاه: چرمهای روشن و آینده نگر ، بافت موهای فازی و چکمه های فضایی بین کهکشانی.

الهام: کلاسیک های علمی تخیلی مانند ماتریکس و گاتاکا امید ، خوش بینی ، و آینده ای پایدارتر: از مواد چرخه دار در کل مجموعه استفاده شد.

با احترام سالواتوره فرگامو

با احترام سالواتوره فرگامو

با اجازه جورجیو آرمانی

نگاه: همیشه می توان خیاطی اصلی را در یک نمایش باند جورجیو آرمانی انتظار داشت – و این مجموعه ، با تزئینات اضافی براق و مخملی – تفاوتی نداشت.

الهام: لباس شب زیبا ، کلاسیک در آرمانی – همانطور که در این لباس مجلسی دیده می شود.

با اجازه جورجیو آرمانی

با اجازه جورجیو آرمانی

نگاه: برش های بازیگوش و در عین حال شیک در نمایش این فصل والنتینو نکات ظریفی از جذابیت را در کل مجموعه اضافه کرد. این ظاهر فلزی و طلایی به عنوان یکی از ستاره های نمایش درخشان بود.

الهام: دیدار مقاومت با الهام از پانک با اعمال عاشقانه.

با احترام از آلبرتا فرتی

نگاه: همه اینها در مورد نمایش زنانه آلبرتا فرتی پاییز 2021 در مورد شبح های ظریف و باریک بود-از این لباس مجلسی کاملا مشکی گرفته تا یقه یقه و دامن رنگی و رنگ دامن. (همچنین می توانیم از کلاه های لبه پهن الهام گرفته از زورو غافل شویم.

الهام: لباس شب واقعی برای زنان واقعی.

با احترام از آلبرتا فرتی

با احترام از آلبرتا فرتی

نگاه: اولین مجموعه لباس آماده زنانه کیم جونز در Fendi شامل ابریشم نرم ، خز و نکات تزئینی بود-فقط برخی از لهجه های بسیار چشم نواز.

الهام: همانطور که از خانه تاریخی رومی انتظار می رود ، جشن تجملاتی انجام شود.

نگاه: دامن های مشبک تا مچ پا و ژاکت های کابل بزرگ بافتنی ، چاپ پلنگ و آستین های بریده.

الهام: تکان دادن لذت بخش به حومه بریتانیا و البته عنصری از پانک.

نگاه: با سهولت کت های روکش دار خز مصنوعی و رنگ های پر جنب و جوش که به دقت در مجموعه قرار گرفته اند ، سیمونز و پرادا خود را تیم رویایی نشان می دهند.

الهام: هوای ظرافت – این دقیقاً همان چیزی است که همه ما پس از یک سال مانند آن نیاز داریم.

نگاه: اترو چاپ کلاسیک paisley خود را به سطح دیگری در این مجموعه چند وجهی رساند. از یک جلیقه کوچک میکرو با شلوارهای مناسب تا یک کت پلنگی فوق العاده گربه دار ، این ترکیب ظاهر باعث افزایش صدا در هر گروه پاییزی می شود.

الهام: قوانین جدید لباس پوشیدن

نگاه: این مجموعه از دنیای مارنی بیشتر از هر مجموعه گذشته با نسبت و کاریکاتور بازی می کند. پیراهن های تزیینی و لباس های پف دار و پرپوش باعث می شود تا پاییز امسال به لباس پوشیدن بی نظیر و هیجان انگیزتر شوید.

الهام: تمایل به عاشقانه ، ناشی از فاصله و شیوه زندگی دیجیتالی در طول همه گیری.