بیانسه همیشه روی فرش قرمز اظهار نظر کرده است

بیانسه پس از شروع کار خود به عنوان یکی از اعضای Destiny’s Child ، به یک دیوا ، هنرمند انفرادی و مادر قدرتمند با دیدگاه قوی و سبک شخصی منحصر به فرد تبدیل شده است. در روزهای اولیه زندگی ، خواننده تمام تلاش خود را برای هماهنگی با اعضای گروه خود در لباس هایی که توسط مادرش خانم تینا نولز لاوسون طراحی شده بود ، انجام می داد. از آن زمان ، او به لباسهای طراح جذاب و لباسهای برهنه فراوان تبدیل شد ، از جمله چند دور به یاد ماندنی در Met Gala به دست طراح سابق Givenchy ، Riccardo Tisci. در واقع ، او فوق ستاره ای است که حتی نمی داند نیاز دیگر روی فرش قرمز راه برود-او به ندرت قدم را تکرار می کند و با حضور خود تکرار می کند ، اما وقتی این کار را انجام می دهد ، احتمالاً تنها لحظه شب مهم است. به مناسبت چهلمین سالگرد تولد این هنرمند ، نگاهی به 4 لحظه با شکوه ترین فرش قرمز او تا کنون می اندازیم.

قبل از اینکه به تنهایی برود ، در بازی Destiny’s Child حضور داشت. این گروه-کلی رولند ، بیانسه ، لوتویا لاکت و لاتاویا روبرتسون-با هم لباس های مشکی (احتمالاً طراحی شده توسط مادر بیانسه) در دوازدهمین دوره جوایز سالانه موسیقی قطار روح در لس آنجلس حضور یافتند.

More Destiny’s Child – کلی رولند ، لا تاویا روبرتسون ، بیانسه و لوتویا لاکت – در کنار هم در چهارمین جایزه سالانه قطار روح “بانوی روح”.

Destiny’s Child در سال 1999 برای جوایز Soul Train به رنگ بنفش درآمد و لباس ها و قطعات هماهنگ با بریدگی پوشید.

در سال بعد ، برخی از تغییرات و جایگزینی ها در گروه (در آن زمان شامل میشل ویلیامز ، فرار فرانکلین ، کلی رولند و بیانسه) برای جوایز موسیقی قطار روح انجام شد ، اما هماهنگی لباس به همان شکل باقی ماند.

بیانسه حضور خود را روی فرش قرمز نهمین مراسم جوایز سالانه MTV با لباس نامتقارن لباسی با رنگ کراوات و قفل های بلند موج دار بلوند همراه کرد.

یک سال بعد ، بیانسه با یک لباس میدی زرد شیک و زیبا که به خط کمر ریز و پاهای بلند او تأکید می کرد ، به جوایز فیلم MTV 2001 بازگشت.

بیانسه این لباس جیر با الهام از بوهم ، طراحی شده توسط مادرش تینا نولز ، را در مراسم اهدای جوایز موسیقی MTV به کار برد.

بیانسه اولین بازی سینمایی خود را در فیلم آستین پاورز جشن گرفت عضو طلا با پوشاندن قسمت برای اولین نمایش.

بیانسه در حین اجرای خود با Jay-Z در TRL MTV ، یک لباس تکه تنگ بدون جور بند ، کلاه Yankees و چکمه Manolo Blahnik Timberland بر تن داشت.

این کرست کر و کرش و دامن توپ شکسته ساتن در رویداد VH1 Big در ’03 کمترین جسارت را داشت.

بیانسه در مراسم اهدای جوایز موسیقی بیلبورد یک گلامازون شیک بود و در یک لباس کوچک طلایی با مهره پیچیده پیچیده بود. او ظاهر خود را با صندل های فلزی طلا و گوشواره های آویز بزرگ تکمیل کرد.

بیانسه همه چیز را در مورد جوایز بریت 2004 اعلام کرد. او ظاهر ساده خود را با ظاهری ساده با لباس مجلسی چاپ شده با طلا با اسپاگتی با مچ دست و گردن برهنه نشان داد.

در 2004 جوایز موسیقی ویدئویی MTV ، بیانسه فرهای الهام گرفته از فراه فاست را با یک کت و شلوار کوتاه طلایی بازیگوش ترکیب کرد.

این خواننده در مراسم اهدای جوایز اسکار 2005 با لباس مجلسی بدون بند بند آتلیه ورساچه و گوشواره های لوستر الماس جسورانه ظاهر پیچیده ای داشت.

بیانسه استاد زرق و برق در یک لباس مجلسی شامپاین زیبا به شکل عروس دریایی در مجموعه کنسرت Cipriani Wall Street 2005 است.

در چهل و هشتمین دوره جوایز گرمی ، خواننده لباس مجلسی بدون بند دیگری بر تن داشت. و باز هم زیبا بود

در چهل و هشتمین دوره جوایز گرمی ، این خواننده زرق و برق دار با یک لباس مجلسی بدون بند بدون بند به سبک پری دریایی ظاهر شد.

در این کمربند براق دولچه و گابانا و کرست فلزی ، بیانسه ملکه جوایز BET 2007 بود ، جایی که جایزه بهترین هنرمند زن R&B زن و رتبه اول در هر لیست بهترین لباس پوشیدن را از آن خود کرد.

بیانسه در رویداد Movies Rock 2007 با این لباس زمستانی سبز ساتن Zac Posen خیره کننده به نظر می رسید.

بیانسه در مراسم گرمی 2008 با لباس مجلسی شیک زرد آفتابی با روسری گردن هماهنگ وارد شد.

در جوایز اسکار 2009 ، بیانسه در طرح اصلی Tina Knowles House of Dereon عکس گرفت. این لباس مجلسی گلدوزی شده و در آغوش کشیدن شکل ، مانند یک دستکش مناسب بود.

این خواننده منحنی های خود را در فرش قرمز MTV Video Music Awards 2009 با یک لباس بدون بند و آتلی آتلیه ورساچه در اینده نشان داد.

بیانسه در مراسم اهدای جوایز گرمی در سال 2010 از لباس استفن رولان ساتن به رنگ رز استفاده کرد. یقه ی فرو رفته ، طرح های قبیله ای گلدوزی شده ، تالوهای تطبیق پذیر و روکش شانه ای ساختار یافته ، ظاهری نیمه رسمی مناسب برای این مناسبت بود.

در مراسم مت گالای 2011 ، بیانسه لباس مجلسی سیاه و طلایی امیلیو پوچی با دم ماهی را برش داد که با مدل موی دم اسبی شیک و میانی در قسمت میانی همراه شده بود.

بیانسه در مراسم اهدای جوایز موسیقی MTV 2011 با این لباس نارنجی تک شانه لانوین ، اندام خود را نشان داد.

این خواننده در مراسم مت گالای 2012 با لباس مجلسی جیوانچی ، که دارای جلوه های زیبا از کریستال ، توری سیاه و قطار پر ombré بود ، شرکت کرد.

بیانسه در مراسم BET Awards 2012 یک لباس نئون رنگ به نام استفان رولاند به تن داشت. کمربند هندسی فلزی بزرگ طلا ، اکسسوری کاملی برای برجسته شدن دور کمر و منحنی های او بود.

بیانسه برای انتشار آلبوم بصری خود ، یک لباس مینی مشکی تام فورد و آراسته همراه با چکمه های پاشنه بلند تا پشت ران هماهنگ کرد.

بیانسه با پوشیدن لباس مجلسی عاجی سفارشی از گلهای شفاف برای شصت و ششمین دوره جوایز گرمی ، چیز کمی برای تخیل باقی می گذارد.

با بازی در موضوع “چارلز جیمز: فراتر از مد” در مت گالای 2014 ، این ستاره لباس مجلسی با الهام از گوتیک ، شفاف و زیبا را انتخاب کرد.

درست زمانی که او همه چیز را روی فرش قرمز نشان داده بود ، بیانسه با یک لباس مجلسی تزئینی تزئین شده توسط Givenchy و بدلیجات رنگی درخشان در جاهای مناسب به نمایشگاه مت گالای 2015 رسید.

بیانسه در مراسم Tidal X: 1020 یک دم اسبی بلند و یک لباس فریبنده قرمز رنگ تکان داد.

بیانسه با شماره جیوانشی گل رز منجوق دار به مت گالای 2016 رسید.

بیانسه که نامزد 11 جایزه در MTV Music Awards 2016 شد ، لباس مناسب سلطنتی توسط فرانچسکو اسکونامیلیو را روی فرش قرمز پوشید. این لباس دارای یقه پر بود که از پشت و بیرون آن کشیده شده بود و توهم بال ایجاد می کرد.

بیانسه قبل از این که برای نمایش خود در نمایش TIDAL X: 1015 در نیویورک به تغییرات متعدد در لباس بپردازد ، این لباس سیاه مشکی را با فرش فرش با دم اسبی بلوند بافته بلند پوشید.

اگرچه از نظر فنی این یک لحظه فرش قرمز نبود ، اما با این وجود جمعیت را متحیر کرد. بیانسه باردار با دوقلوهایش جایزه گرمی بهترین آلبوم معاصر شهری را به خاطر آن دریافت کرد لیموناد لباس مجلسی طلایی پیتر دونداس را پوشیده بود ، با یک پرتره مدالیون از خودش که دقیقاً بالای شکمش قرار داشت.

پس از پذیرفتن گرمی ، بیانسه بر روی فرش با جایزه های خود با لباس مجلسی قرمز درخشان پیتر دونداس ظاهر شد.

بیانسه در مراسم TIDAL X: بروکلین در مرکز بارکلیز با لباس سبز زمردی والتر مندز ، گوشواره های سفارشی لورن شوارتز و شال بنفش فازی شرکت کرد.

بیانسه دخترش بلو آیوی را به نمایش جهانی رساند شیر شاه در لس آنجلس این اولین باری بود که این نوازنده از زمان حضورش در VMA در سال 2016 روی فرش قرمز رفت. او یک لباس تاکسیدو الکساندر مک کوئین پوشیده بود تا با ظاهر مشابه دخترش هماهنگ باشد.

بیانسه به جای برخورد با فرش قرمز روی فرش زرد آمد – برای اولین بار در لندن شیر شاه (جایی که او و همسرش ، جی زی ، سرانجام با مگان مارکل و شاهزاده هری همراه شدند) و جشن بازی در فیلم به عنوان صدای نالا. لباس زرین طلایی Cong Tri انتخاب جسورانه ای برای سرگرمی بود