جیجی حدید عکس هایی از زندگی خای در دوران کودکی در مزرعه را به اشتراک می گذارد

نگاهی اجمالی به خای ، دختر گیجی حدید و زین مالک ، بسیار اندک بوده است – در واقع به اندازه کافی نادر است ، به طوری که به راحتی فراموش می شود که او تقریباً یک سال پیش به دنیا آمده است. این سوپرمدل روز سه شنبه با دیدن چند عکس از این کودک 11 ماهه به چرخ و فلکی که زندگی آن را در مزرعه خانواده بتونی ، که خانه خای از بدو تولد بوده است ، ثبت کرد ، به پیروان خود یادآوری کرد. در حالی که حدید قبلاً عکس هایی از خای در ورساچه منتشر کرده بود ، به نظر می رسد که کمد لباس روزمره او بسیار معمولی تر است. یک عکس نشان می دهد که او شبیه یک کشاورز کوچک با لباس های مجلسی است ، درست مانند اوایل امسال که با مادرش در ایزابل مارانت مطابقت داشت.

برای حدید ، لباس پوشیدن از دیرباز بخشی از جذابیت مزرعه بوده است. او یکبار گفت: “از نظر شناختن و چگونگی تحقق خود ، و یادگیری نحوه یافتن قدرت.” W“من واقعاً آموخته ام که رفتن به مزرعه و تعطیلی و آرایش نکردن موها و نگرانی در مورد این چیزها نیست.” محله روستایی پنسیلوانیا نیز برای خواهر حدید بلا ، واحه ای بوده است ، که روال خانوادگی در آنجا را “واقعاً فقط سرد” توصیف کرده است.[ing] تمام روز.”

خای تا کنون فقط در اعضای اینستاگرام خانواده حدید ظاهر شده است و مادرش امیدوار است که این کار را ادامه دهد. برای پاپاراتزی ها ، مطبوعات و حساب های محبوب طرفداران ، می دانید که ما هرگز عمدا چهره دخترمان را در رسانه های اجتماعی به اشتراک نگذاشته ایم. “نامه ای از مامان”اوایل تابستان امسال آرزوی ما این است که او بتواند نحوه به اشتراک گذاشتن خود را با جهان در سن بلوغ انتخاب کند و بتواند تا آنجا که ممکن است در یک دوران کودکی عادی زندگی کند ، بدون اینکه نگران تصویری عمومی باشد که او انتخاب نکرده است. “