بهترین شمع های گلدار برای خلق و خوی تازه و بهاری

شمع معطر مناسب این قدرت را دارد که محیط هر اتاق را تسکین، تسکین و نشاط بخشد. شمع مانند یک عطر خاص، می تواند آرامش و حس آشنایی را به ارمغان بیاورد – جای تعجب نیست که برخی از جت ستترها به طور معمول با شمع های معطر مورد علاقه خود سفر می کنند. با فرا رسیدن بهار، چرا روی یک شمع جدید (یا کلاسیک) سرمایه گذاری نکنید تا محیط و روحیه خود را روشن کنید؟ در زیر، ما چندین مورد از استثنایی‌ترین، پر جنب و جوش‌ترین (و اغواکننده‌ترین شمع‌ها را گردآوری کرده‌ایم که باید به مجموعه خود اضافه کنید.

شمع لوکس و ماندگار

وقتی می گوییم لوکس، منظورمان آن است. عود سوپریم دیور بدون شک برای موقعیت های خاص است و قلب (و اتاق) شما را پر از شادی می کند. این شمع به مدت 110 ساعت می سوزد و رایحه عود چوب افسانه ای را به همراه خود به ارمغان می آورد. Oud Supreme یک همکاری ویژه با نسخه محدود با آتلیه Alain Ellouz، یک برند مستقر در نیویورک است که در ساخت وسایل نور آلابستر تخصص دارد.

یک هدیه کلاسیک و جاودانه

این شمع را به دوست (یا معشوقه) خود با سلیقه استثنایی و مشخص هدیه دهید – اشتباه نخواهید کرد. رایحه Cartier’s Pétales بی شک عالی است و علفزارهای سرسبز و شکوفه ای از سبزه های گل را تداعی می کند.

برای یک حمام آرامش بخش

این شمع دارای نت‌های آرام‌بخش عالی برای زمان حمام است: توت درخت عرعر، فلفل و بخور سومالیایی با ظرافت در کنار هم جاری می‌شوند تا شما را به دنیایی آرام‌تر منتقل کنند. آیا نمی‌توانید صدای زمزمه‌های آرام یک جویبار را در آن نزدیکی بشنوید و هوای تازه و بیرون را روی صورت خود احساس کنید؟

یک جشن گل

جدیدترین رایحه Diptyque که ادای احترام به شکوفه گیلاس است، با گل زنبق دره، گل رز، یاس و یلانگ یلانگ پیچیده شده است. همچنین ترکیبی بسیار کم رنگ از تمشک و میوه گیلاس وجود دارد که شیرینی لطیف اما جذابی به شما می دهد.

رایحه ای خوش طعم برای هر اتاق

به نظر ما هیچ چیز بیشتر از این معجون دوست داشتنی که دو رایحه مورد علاقه جو مالون لندن یعنی گلابی انگلیسی و فریزیا را با ریحان لیمویی و ماندارین ترکیب می کند، خبر از رسیدن بهار نمی دهد. این شمع شیک و هنرمندانه بخشی از همکاری اخیر این برند با هنرمند و عکاس Martyn Thompson است.

ایده آل برای یک مهمانی شام الفرسکو

این شمع مکمل مناسبی برای یک مهمانی باغچه در فضای باز است، با نت های شکوفه پرتقال، گل سرخ و یاس که هر جشنی را تقویت می کند. در دختر گاوچران Leland Francis نیز پایه‌ای از چوب پاتچولی و بالزامیک وجود دارد که تریفکتای گل را متعادل می‌کند.

برای یک شب عاشقانه

این شمع معطر بهشتی حاوی نت‌های صلح‌آمیز کهربا، وانیل و ترنج است که گرما و هوای زیبایی برابر با گذرگاه شب چهاردهم در ادبیات کهن پارسی می‌دهد. شمع گرم و فریبنده است، اما همچنین پر از قلب معطر است.

برای تقویت حواس

این شمع خوش‌بوکننده، که خلق و خوی ملودیک دارد، می‌تواند هم محیط اطراف شما را زیبا کند و هم حس الهام را در شما القا کند. “پرتاب” این شمع نیز به خوبی متعادل است – مقدار گل سفید، نارگیل و توت فرنگی نه چندان شیرین اتاق را به زیبایی پر می کند. درب شمع به عنوان یک سینی جواهرات کنار تخت نیز عمل می کند.

برای رفع تنش

روشن کردن این شمع نه تنها رایحه جذاب مرکبات را به اتاق القا می کند، بلکه خواص درمانی و شفابخشی را نیز به ارمغان می آورد – جوهر یوزو برای تسکین اضطراب و تقویت گردش خون شناخته شده است.

برای یک مهمانی جشن

اگر برای مجالس صمیمی به دنبال یک شمع تا حدودی تند و در عین حال خوش طعم هستید، انواع جدید رز وود Anine Bing را امتحان کنید. در این شمع، گل رز با لایه ای مخملی از هل هندی و پالو سانتو ترکیب شده است تا ظاهری نرم و عمیق به شما ارائه دهد.

برای سوختن در صبحانه

نفیس و خوش طعم برای سوزاندن روز و عصر. شمع Glasshouse که به تازگی راه اندازی شده است، جوهره یاس آمیخته با سیب سبز را به تصویر می کشد و شما را به مکانی سرسبز و سرسبز با گل های دوردست می برد. یلانگ یلانگ با ظرافت در انتها با شدت کامل در اطراف ترکیب گل جمع می شود.

برای باز کردن قفل خلاقیت

مجموعه ای از طعم های گلی از فردریک مال، گل ژوراسیک حاوی ماگنولیا است که در گل رز مخملی، مرکبات و زردآلو پوشانده شده است. این یک دسته گل واقعاً باشکوه از طعم های گل است که به نظر ما تمرکز و انرژی ذهنی را افزایش می دهد.