مگان تی استالیون در جوایز CMT ظاهری به سبک دهه 70 می پوشد

اولین فکری که بسیاری با دیدن مگان تی استالیون روی فرش قرمز جوایز CMT در یکشنبه شب به ذهنشان خطور کرد این بود: “صبر کن، چرا او آنجاست؟” اما فکر دوم این بود که “خدا را شکر که او آنجاست!” هنگامی که رپر گروه خود را برای این مراسم به نمایش گذاشت، سؤالات پیرامون حضور او به سرعت از بین رفت.

این خواننده رپ با لباس آبی کبالتی از برند کوچک ایتالیایی Defaïence در مراسم اهدای جوایز که در مرکز مودی در آستین تگزاس برگزار شد، شرکت کرد. لباس آستین بلند و تنگ بدن مگان را در آغوش گرفته بود و با کمک یک بریدگی باسن که جای خود را به سگک سفید بزرگی می داد، پوست او را آشکار می کرد. حلقه های بزرگ و سفید و فرهای به سبک دهه 70 این مجموعه یکپارچهسازی با سیستمعامل را تکمیل کردند. این ظاهر توسط لا روچ طراحی شده بود، که بخشی از الهام بخش لباس را به اشتراک گذاشته بود – لباس سفید و گردن آویز تونی برکستون در ویدیوی سال 1996 برای “قلب من بشکن”، که دارای یک برش کناری مشابه بود.

Emma McIntyre/Getty Images Entertainment/Getty Images

علیرغم ارجاع دهه 90، ظاهر قطعاً حس دهه 70 را داشت، دهه ای که مگان به وضوح از اواخر به شدت از آن الهام گرفته است. این نگاه جوایز CMT پس از دیگری از خواننده رپ است که کاملاً با صحنه استودیو 54 مطابقت داشت. هفته گذشته، رپر در آن حضور یافت. هالیوود ریپورترشام پاور استایلیست‌ها، ست شامپاینی رنگی با شلوار برش چکمه و بالاپوش زنجیری، ساخته‌ای سفارشی از پاکو رابان، الهام گرفته از ظاهری که یاسمین غوری در اصل در باند فرودگاه بهار 1997 پوشیده بود.

دوناتو ساردلا/ هالیوود ریپورتر/ گتی ایماژ

اگرچه هر دوی این ظاهرها توسط روچ طراحی شده بود، اما او کاملاً مشخص کرده است که آنها را ماه‌ها پیش طراحی کرده است، و این به این معنی نیست که او بازنشسته نشده است. ظاهر Defaïence، به طور خاص، برای گرمی بود، اگرچه مگان تصمیم گرفت امسال شرکت نکند. خوشبختانه، هنوز هم به لحظه خود رسیده است.