بهترین ستاره های پوشیده روی فرش قرمز

این بار سال گذشته در مراسم جوایز امی 2020 ، زندایا به عنوان جوانترین دریافت کننده بهترین بازیگر زن در یک درام از خانه تاریخ ساخت ، نهر شیت به طور مثبت تحت سلطه بود و جیمی کیمل جوک های مربوط به بیماری همه گیر را از یک مرکز خالی استاپلز در مرکز شهر لس آنجلس اعلام کرد. امی 2021 نشان دهنده بازگشت یک فرش قرمز IRL برای بزرگترین شب تلویزیون است. نمایش هایی که سال گذشته تأثیرگذار بودند در طول همه گیری جهانی معنای جدیدی پیدا کردند-از بسیاری جهات ، تلویزیون برای همه کسانی که در بحبوحه کووید 19 احساس گم شدن می کردند ، به آرامش و مکانیزم مقابله تبدیل شد. (ما در W ما احساس می کردیم که بسیار مدیون برنامه های تلویزیونی هستیم زیرا ما را در سخت ترین زمان نگه داشته است ، بنابراین تصمیم گرفتیم از برنامه های مورد علاقه خود در مجموعه تلویزیونی سال گذشته ادای احترام کنیم – سپس این کار را برای سال 2021 انجام دادیم. مد فرش قرمز چشمک زن. از میکائلا کوئل با یک لباس خیره کننده کریستوفر جان راجرز به رنگ سبز آبی و خیره کننده تا اما کورین که مد آوانگارد را در لوس آنجلس به ارمغان می آورد ، در اینجا ظاهر مورد علاقه ما از امی است.

عکس توسط Rich Fury/گتی ایماژ

شهیدی تا به حال روی فرش قرمز از دست نداده است. از زیبایی بی نظیر او در مت گالا گرفته تا این لباس دیور با الهام از 1950 و چای بلند با گردنبند الماس Cactus de Cartier ، بزرگ شده بازیگر توجه خود را به جزئیات نشان می دهد وقتی صحبت از ترکیب یک ظاهر منسجم می شود.

مایکلا کوئل در فیلم کریستوفر جان راجرز

عکس توسط Rich Fury/گتی ایماژ

لباس های آماده فرش قرمز کریستوفر جان راجرز ، طراح آمریکایی-و مورد علاقه افراد مشهور-عملا برای قامت شیک و زیبا میشائلا کوئل ساخته شده بود.

تریسی الیس راس در والنتینو

عکس توسط Rich Fury/گتی ایماژ

تریسی الیس راس به طور کامل تمایل دارد مانند مادرش لباس بپوشد – و ما برای این کار اینجا هستیم.

الیزابت اولسن در The Row

عکس توسط Rich Fury/گتی ایماژ

WandaVision پنج بار نامزد جایزه امی شده است – و الیزابت اولسن برای برنده شدن لباس پوشید.

عکس توسط David M. Benett/Dave Benett/Getty Images برای Netflix

چه زمانی W’s ستاره جلد Pop Issue به دنبال مفهومی است ، آنها تا انتها اجرا می کنند. کورین نه تنها یک چرخش آوانگارد روی یک ستون با کلاه شنای متناسب انداخت ، بلکه نوک دستکش ها را برید تا مانیکور الهام گرفته از پنجه خود را که توسط سیمون کامینگز انجام شده بود خم کند.

ژان اسمارت در رالف لورن

عکس توسط Rich Fury/گتی ایماژ

اسمارت نسخه ای از لباس را که کمی تغییر داده بود ، پوشیده بود هک ها شخصیت دبورا ونس در نمایش در مراسم اهدای جوایز امی 2021 حضور داشت.

عکس توسط Rich Fury/گتی ایماژ

این ژست گفته می شود که ستاره با دوناتلا ورساچه برای ساخت این لباس آکوامارین که تداعی کننده هالیوود قدیمی خالص است همکاری نزدیکی داشته است.

جنیفر کانلی در لویی ویتون

ما همیشه می توانیم روی کانلی حساب کنیم تا چیزی متفاوت را به فرش قرمز بیاورد.

عکس توسط Rich Fury/گتی ایماژ

این تد لاسو ستاره کت و شلواری کراواتی که پوشیده بود را با Zoom Emmy سال گذشته با این کت و شلوار مخملی تام فورد عوض کرد.