مانیکور پنجه در فرش قرمز امی 2021

ستارگان تلویزیونی مورد علاقه ما روی فرش قرمز امی در برنامه های تبلیغاتی ، لباس های جذاب با پیام های مخفی و یک مادر در تام فورد کار کردند ، اما یک جزئیات طلا را به خانه برد. ناخن های طوسی بلند روی فرش قرمز به طور عمده ظاهر شد و نمایشی جدی از ستاره هایی مانند ام جی رودریگز ، سینتیا اریوو و اما لوئیز کورین به ارمغان آورد. این یک راه عالی برای معرفی جذابیت کشنده به یک ظاهر است – به ویژه هنگامی که برندگان با جوایز خود ژست می گیرند.

عکس: خشم غنی/گتی ایماژ.

ناخن های سینتیا اریوو با نوک تابوت چند اینچ طول داشت و به سبک مانیکور فرانسوی رنگ آمیزی شده بود که از شوکر روبرتو کوین و لباس لویی ویتون او تعریف می کرد. اریوو همراه با حلقه بینی ، برش وزوز بلوند پلاتینی و مژه های بزرگ ، تصویری از زرق و برق بر فرش قرمز بود.

ما قبلاً به خاطر مانیکور تیز اما لوئیز کورین ذهن خود را از دست داده ایم ، اما شایسته ذکر دیگری است. هالی لمبرت ، سبک آرایشگاه ، آن را تزئین کرد تاج پادشاهی ستاره در Miu Miu سفارشی با دستکش های بلند اپرا برای “قابل شستشو واقعیت » ناخن های مشکی براق کورین ، که توسط سیمون کامینگز ایجاد شده است ، از طریق انگشتان بریده به نظر می رسد تا به طرز شیطانی هیجان انگیز باشد.

عکس: خشم غنی/گتی ایماژ.

لباس ورساچه تیل MJ Rogriguez یکی از داغ ترین لحظات روی فرش قرمز بود ، اما با استفاده از شلوارهای جلویی او ، در رنگ شیری ملایم که منعکس کننده جواهرات او بود ، شدیدتر شد.

عکس: Rich Fury/گتی ایماژ.

و به عنوان پاداش ، ناامن عیسی رای ناخن های خود را پایین نگه داشت ، اما مینای دندان خود را مجهز کرد. او یک کباب پز سفارشی توسط Grillz by Scotty ، با کلاه های طلایی ، همراه با میله ای پوشیده از الماس های خیره کننده با مجموعه ای پوشیده بود.