توییتر نمی تواند از رپ ریتا ویلسون در مراسم امی 2021 عبور کند

جوایز امی سال 2021 پس از مراسم مجازی سال گذشته “ظاهر فرش قرمز” و پس زمینه غم انگیز زوم ، شبکه های تلویزیونی واکسینه شده را در سراسر شبکه ها گرد هم آوردند. بنابراین ، برای جشن گرفتن این مناسبت ، سدریک سرگرم کننده برنامه را با اجرای تلویزیونی “فقط یک دوست” مرحوم بیز مارکی آغاز کرد. سدریک با هنرمندان دیگر ، LL Cool J ، Lil Dicky و Rita Wilson همراه شد. بله ، ریتا ویلسون رپ کرد.

جای تعجب نیست که تنها لحظاتی پیش بود که “ریتا ویلسون” در توییتر رواج پیدا کرد و مردم سراسر کشور به اینترنت آمدند تا نظرات خود را در مورد عملکرد این بازیگر به اشتراک بگذارند. کامرون شیتز تهیه کننده ویدئو این لحظه را “نیکی میناژ توییت می کند در مورد بیضه های ملتهب” امی. ” در آغاز رویداد و اکنون این تنها چیزی است که متأسفانه فکر می کنم. “

با این حال ، همه در رپ ویلسون اینقدر دلسرد نبودند. بسیاری در توییتر از مهارت پنهان او که قبلاً پنهان شده بود ، تمجید کردند.

با بررسی بیشتر ، به نظر می رسد که این لحظه تنها به منظور منفجر کردن توییتر ایجاد شده است و کار کرد.

اما فراموش نکنیم که رپ در خون ویلسون است. پسرش ، چت هنکس که اغلب بحث برانگیز است ، حرفه رپ خودش را دارد ، اگرچه برخی معتقدند امشب ثابت شده است که ویلسون خواننده واقعی رپ ستاره خانواده هنکس/ویلسون است.

این واقعا سالی است که زنان نمادین به طور غیر منتظره ای در نمایشگاه های جایزه شرکت می کنند. ژان اسمارت ، امیدوارم توپاک خود را تمرین کرده باشید ، زیرا نفر بعدی هستید.