بهترین برس ترکیبی کرکی که می توانید در کیت آرایش خود نگه دارید

من احتمالاً ساعت ها آموزش های آرایش YouTube را تماشا می کردم. نه به این دلیل که می خواستم یک خط چروک چند رنگ یا یک چشم دودی را امتحان کنم ، بلکه به این دلیل که آنها به من آرامش می دادند. آنها همچنین مرا مجبور به خرید وسایل کردند. اغلب اوقات چیزهایی بود که من به آنها احتیاج نداشتم ، اما هر از گاهی یک جواهر را پیدا می کردم: برق لب یا ابزاری که زندگی روزمره ام را کمی درخشان تر می کرد. این روزها تعداد زیادی آموزش نمی بینم ، اما هنوز اثری از خود قدیمی ام دارم ، بزرگترین چیزی که از روزهای YouTube خود آموخته ام – قدرت یک برس ترکیبی کرکی.

برس مخلوط کننده کرکی یک برس نرم و مخروطی است که هر پودر رنگدانه ای را که استفاده می کنید پخش می کند و به طور خودکار به نظر می رسد که می دانید در حال انجام چه کاری هستید. لوکسی یکی از موارد مورد علاقه من است: دسته صورتی شیرین آن را در کیف آرایش من آسان می کند و موهای مصنوعی و نرم سایه را بدون زحمت ترکیب می کنند. من از میکال کلیپ ، آرایشگر مستقر در نیویورک ، خواستم دیدگاه حرفه ای در مورد آنچه این کار را بی عیب و نقص می کند ، بخواهم: “من دوست دارم از اینها برای ترکیب و پخش سایه هایی که قبلاً با یک برس محکم تر و محکم تر گذاشته ام استفاده کنم.” “من از یک برس تخت و متراکم برای قرار دادن سایه ها در جایی که می خواهم استفاده می کنم ، و سپس از مرد کرکی برای ترکیب آنها با یکدیگر استفاده می کنم.”

می دانم که این ممکن است برای یک قلم مو کوچک بسیار پر زرق و برق به نظر برسد ، اما یک برس ترکیبی کرکی بسیار بیشتر از یک خط چشم است. لوکسی چندین اندازه مختلف از این ابزار مفید می سازد ، و من دوست دارم حداقل دو عدد را در کیف آرایش خود نگه دارم ، یکی برای سایه و دیگری برای استفاده از هایلایتر روی بینی ، کمان کوپید و گونه ها. هنرمند گریم گیتا باس در مورد همه راههایی که او دوست دارد از FBB استفاده کند نیز توضیح داد: “من همیشه 10 عدد را در کیت خود نگه می دارم.” آنها یک ابزار عالی برای ترکیب کانسیلر زیر چشم و جلوگیری از ایجاد خطوط ظریف هستند. یک ترفند دیگر این است که از آنها برای ترکیب رژ لب و ایجاد خط خطی مبهم و مد روز استفاده کنید که کمی لکه دار و کم رنگ به نظر می رسد. “

روز به روز ، من دوست دارم از سایه قهوه ای با رنگ گرم استفاده کنم و آن را با چرخاندن قلم موی Luxie روی پالت و مسواک زدن مستقیم آن روی چین درپوشم استفاده کنم. موهای مخروطی کاملاً در حفره کوچک چشم من جا می گیرد. من چند بار قلم مو را دور میزنم و آوایلا! نگاهی به هیچ وجه به اندازه یوتیوبرهایی که قبلاً تماشا کرده بودم پیچیده و هنرمندانه نیست – اما همیشه ادای احترام است.

ما فقط محصولاتی را انتخاب می کنیم که توسط مستقل انتخاب شده اند Wتیم تحریریه با این حال ، اگر کالایی را از طریق پیوند در این مقاله خریداری کنید ، بخشی از فروش را دریافت می کنیم.

نسخه بزرگتر:

نسخه کوچکتر: