بوتگا ونتا با لیل کیم ، لورد لئون و مری جی بلژ در دیترویت شرکت می کند

در کجای ایالات متحده می توانید بستنی سوپرمن را در یک فروشگاه مهمانی تهیه کنید ، برای رسیدن به کانادا به سمت جنوب رانندگی کنید و پنیر را به آتش بکشید دلیل جشن است؟ این می تواند دیترویت ، میشیگان باشد: شهری متواضع در غرب غربی که در آن دو جزیره کانی به طور مشهور در یک رقابت دائمی محبوس شده اند و کل بلوک شهر یک مقصد هنری مشهور است. در طول قرن گذشته ، موتورسیت فراز و نشیب های خود را مشاهده کرده است ، اما امروز در میانه رنسانس فرهنگی قرار دارد – و دنیای مد توجه دارد. مجموعه سالن های Bottega Veneta به تازگی مجموعه جدید خود را در دیترویت ارائه کرده است و کارگردان خلاق دانیل لی با مردم محلی همکاری کرد تا در تئاتر تاریخی میشیگان نمایشی را ارائه دهند که شایسته الهام از Motown باشد.

لی به WWD گفت: “من می خواستم در دیترویت توجه مردم را جلب کنم تا مردم ببینند اینجا چه بزرگی وجود دارد.” وی خاطرنشان کرد که دیترویت او را به یاد منچستر در انگلستان انداخت و از این شهر به عنوان “قلب صنعتی آمریکا” تعریف کرد. اما دیترویت ، مانند منچستر ، محل تولد موسیقی الکترونیکی نیز هست و لی با بافتن اسید چارتریوس و نوارهای کنتراست بازتابی به فرهنگ تکنو شهر ادای احترام کرد. شبح های گشاد در سایه های آبی کبالت و سبز کلی شبهای سرد میشیگان را به یاد می آورد که در خارج از انبارهای موتور متروکه که تا همین اواخر مکانهای مورد علاقه انتخاب شده بودند صف کشیده بودند.

امروزه ، قایق دستی دیترویت در هنرمندان مشهور و سنگهای لمسی فرهنگی این منطقه مشهود است. دی جی مودیمن موسیقی متن دیسکو و نمونه سنگین برنامه را ارائه کرد ، در حالی که مری جی بلیگه ، که به طور منحصر به فرد میراث موسیقی موتاون را در هزاره جدید به ارمغان آورد ، در ردیف اول نشست. او یک کت قرمز چشمگیر با پرهای شبیه پرهای خانه ایتالیایی پوشید (Kering ، شرکت مادر Bottega ، اخیراً اعلام کرد که همه مارک های آنها از سال 2022 بدون خز خواهد بود) ، در حالی که خواننده رپ Lil ‘Kim یک لباس کت بنفش با کفش های چرمی تا زانو و کفش زرد اسیدی. Blige و Lil ‘Kim هر دو بومی نیویورک هستند ، و مدل Lourdes Leon که روی باند پیاده روی کرد. اما ظاهر لئون کمی اشاره ای به زادگاه مادرش مدونا داشت.

Bottega Veneta همچنین مشتاق برجسته سازی خلاقانی بود که امروز در شهر کار می کنند. به همین مناسبت ، لی همچنین یک فروشگاه پاپ آپ در محله Corktown دیترویت افتتاح کرد که در آن کالاهای بوتگا و قطعات هنری کوچک ، صفحات وینیل و آثار چاپ شده از صنعتگران محلی به فروش می رسد. و اگر شما به اندازه کافی خوش شانس هستید که در حال خرید در پنجره بازشو هستید ، حتما یک میز در رستوران نزدیک Slows بردارید-این یکی از بهترین مکانهای BBQ است که تا به حال از آن دیدن کرده اید.

عکس: کریگ باریت/گتی ایماژ برای Bottega Veneta.

عکس: کریگ باریت/گتی ایماژ برای Bottega Veneta.

عکس: کریگ باریت/گتی ایماژ برای Bottega Veneta.